Oddvar Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Er det Huawei Q22 dekoderen du sliter med å styre med Logitech? Hvis Q22 fremdeles ikke finnes hos Logitech så forsøk EC6108V9. Ett annet tips er at hvis du slår av strømmen på dekoderen så går fjernkontrollen over i IR-modus og du kan lære opp knappene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 12. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2017 Takk, dekoderen finnes hos Logitech og jeg får opp dise valgene i HS3: Dekoderen resetter parringen etter batteriene er tatt ut, med 2 fjernkontroller og 2 Logitech sliter jeg. Har fått 1 til å fungere, må ta strømmen på den og prøve med neste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darkZ Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg koblet opp den nye TV-boksen for en times tid siden. Når jeg plugget inn nettverkskabelen skrudde bridge mode seg automatisk av og jeg fikk gratulasjoner av Altibox både på SMS og mail... Etter noen minutter hadde boksen oppdatert seg og var oppe og kjørte, jeg skrudde da på igjen bridge mode det har fungert knirkefritt siden [emoji5] jeg har tatt strømmen på boksen og den klarer å koble seg opp igjen selv om bridge mode er aktivert.. har ikke testet opptaksfunksjonen og andre ting enda, men det virker lovende [emoji3]Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Test opptak også før vi spretter sjampisen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 3. august 2017 Forfatter Del Skrevet 3. august 2017 Den 20.7.2017 klokken 9.31, darkZ skrev: Jeg koblet opp den nye TV-boksen for en times... Hei, hvordan fungerer det hos deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darkZ Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 21 timer siden, Erling skrev: Hei, hvordan fungerer det hos deg? Jeg har stort sett hvert på ferie siden jeg koblet det opp, men det lille jeg har brukt det fungerer fint ☺️ Men har ikke fått noe raskere Iinje, usikker på om det skyldes bridge mode eller om jeg ikke er oppgradert enda.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darkZ Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Den 20.7.2017 klokken 20.00, Moskus skrev: Test opptak også før vi spretter sjampisen... Jeg har testa opptak og det ser ut til å fungere bra ☺️ Jeg har ikke spilt av noen av opptakene enda, men det burde vel fungere, skal si ifra når det er testet ? Men jeg skulle gå fra 80/80 linje til 300/300.. det har jeg ikke merket noe til enda, tenkte jeg skulle prøve å skru av bridgemode en dag og se om det struper linjen, ellers får jeg kontakte altibox etter ferien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 4 timer siden, darkZ skrev: å skru av bridgemode en dag og se om det struper linjen Bridge mode skal være det helt motsatte av struping... men hvem vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 4. august 2017 Forfatter Del Skrevet 4. august 2017 Linja går styggfort, 500 på papiret mens selv med 50% "tap" går det unna. MYE barnesykdommer, kanalsorteringen resettes og jeg må skjule 25+ sportskanaler, serieopptak roter med repriser og andre sesonger. Men alt i alt OK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 7 hours ago, Erling said: jeg må skjule 25+ sportskanaler Good man! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 25. august 2017 Forfatter Del Skrevet 25. august 2017 På 5.8.2017 den 8.44, Moskus skrev: Good man! Fikk regning - på Eurosport-pakken. Selvsagt klagde jeg... På onsdag var elektrikeren her, strømmen ble tatt noen ganger og DHCP-serveren delte ut nye adresser som en full sjømann. Huskes ikke lease-historikken på andre DHCP-servere? På min router fra 2011 var det intet problem. Lokal support beklager, det vil komme oppgradering av sentraler, men de kan ikke si når. De har ikke klart å løse bridge-mode og dermed sliter jeg. Fast ip blir vel det neste. God helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darkZ Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 De har ikke klart å løse bridge-mode og dermed sliter jeg. Fast ip blir vel det neste. God helg.Har du prøvd å sette den i bridge? Fungerer utmerket hos meg med bridge mode[emoji5]Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Bridge mode blir offisielt støttet forhåpentligvis i oktober, jeg spurte Mr. produktsjef Lundbakk. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 25. august 2017 Forfatter Del Skrevet 25. august 2017 4 timer siden, darkZ skrev: Har du prøvd å sette den i bridge? Fungerer utmerket hos meg med bridge mode Sent from my iPhone using Tapatalk Yes, det fungerte bare ikke. Support lovet en løsning, ser @Moskus har fått tips om oktober. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrFuru Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Jeg fikk ny tv-løsning rett før jeg dro på sjøen , fikk beskjed først etter installasjon at bridge-mode var utilgjengelig. Har 2 stk asus routere (Asus RT-AC66 tror jeg) koblet som trådløse aksesspunkt til resten av huset. Har 4 etasjer med 2 utleiedeler i de to nederste etasjene. Måtte reise på sjøen rett etter installasjon men har fått tilbakemelding at router nr 2 som står i etasjen under har sluttet og dele ut wifi. Har dette noe med at Bridge mode ikke lengre er tilgjengelig? Skal prøve og aktivere Bridge Mode når jeg kommer hjem da jeg ser at noen over her har fått det til og fungere, men om det ikke fungerer hva er da løsningen for og få tilbake full wifi dekning i hele huset? Har vært strålende fornøyd med mine ASUS routere både med brukervennlighet samt alle muligheter til tilpassninger så håper at jeg kan fortsette med denne løsningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 9. oktober 2017 Del Skrevet 9. oktober 2017 På 10/8/2017 den 3.51, MrFuru skrev: Måtte reise på sjøen rett etter installasjon men har fått tilbakemelding at router nr 2 som står i etasjen under har sluttet og dele ut wifi. Har dette noe med at Bridge mode ikke lengre er tilgjengelig? Det er vanskelig å si, jeg tviler men det kommer an på. Er SSIDen ikke synlig eller har den ikke lenger internett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kris10an Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Bridge mode er rett rundt hjørnet, som @Moskus henviser til ovenfor. Har et ben på innsiden selv, så bare bekrefter det som antydes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjabby Skrevet 10. oktober 2017 Del Skrevet 10. oktober 2017 Så med rett rundt hjørnet i Lyse-fart blir det vel før sommeren 2018.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Noe nytt om bridgemode på nye systemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Ikke mer enn at man venter i spenning. Det er jo ikke mye igjen av oktober... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kris10an Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 Ikke klart og ingen dato Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kris10an Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Ryktene sier 16.nov Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 Sitat Glad nyhet fra Altibox. fra 17/18 November vil du kunne slå på bridgemode og bruke din router om du ønsker. Fikk nettopp mail. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Det er irriterende at denne ikke enda kan kjøpes på BBL avtale Det idiotiske styret i mitt BBL skal absolutt ha tv og internet inn i felles'en noe som resulterer i dobbel betaling om jeg ønsker den nye løsningen... I tillegg trenger jeg ikke tv. Snakk om sløsing 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 9. november 2017 Forfatter Del Skrevet 9. november 2017 Føler med deg, litt det samme her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.