Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger helt ny Belkin F5L009 5-Port Network USB HUB

Egner seg til å flytte en RFXCom eller en UZB1 ut i huset fra serveren i kjelleren.

Jeg kjøpe en par slike da Moskus skrytte så felt av dem, men ente opp med å fortsette å bruke mine Silex bokser da de gjorde samme nytten og jeg ikke orket å bytte.

Jeg husker ikke helt hvor jeg kjøpe eller hva prisen var, men de var dyre..

-jeg ser Amazon har en til $165

Hva med 750Kr?

B000QSN3O6-1-lg.jpg

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Fjernet bud, pga spørsmål.

Er de kompatible med Windows 7,8,10? 64 bit driver tilgjengelig?

Endret av Lazarus
Lagt til spørsmål
Skrevet

Ja, fungerer fint. Du må ha en ny driver til Windows 8.1 og 10, men den ligger hos Microsoft nå, så det er ikke noe problem (hvis ikke er det bare å spørre!). ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Kan jo sendes i konvolutt evt :P veldig sjeldent at ting forsvinner innenlands (selvom det kan skje).

Men ja, tryggere med sporing på ting som har verdi

• 2 uker senere...
Skrevet
Den 22.6.2016 klokken 8.37, Moskus skrev:

Ja, fungerer fint. Du må ha en ny driver til Windows 8.1 og 10, men den ligger hos Microsoft nå, så det er ikke noe problem (hvis ikke er det bare å spørre!). ;)

Da fikk jeg plukket med meg en når jeg var i Oslo. ?

Har du link til Win10 Driver @Moskus? Fant ingen etter litt rask Googling...

Skrevet
Windows Update... :?

Nope... Får installert control center appen, men driveren feiler... og når jeg prøver å koble til noe så skjer det ingenting...
Skrevet

Hmm. OK, jeg har en driver som lar seg installere på Win10. Skal se om jeg får enten funnet den igjen på nettet eller sendt den til deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.