kjetilhansen Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Hei! Er det noen som har et tips ang. roller shutter 2 som Fibaro leverer ang. kjøring av DC motorer? Fibaro selv sa jeg kunne bruke dette og kjøre rele utenom så denne styrer, men da mister jeg jo funksjonen med at enheten måler motoren og vet når den stopper og når den kjører.. Kjører Qubino sin i dag, men den funger ikke skikkelig på Fibaro sitt system så ønsker og få noe bedre... Tips..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 1 time siden, kjetilhansen skrev: Fibaro selv sa jeg kunne bruke dette og kjøre rele utenom så denne styrer, men da mister jeg jo funksjonen med at enheten måler motoren og vet når den stopper og når den kjører.. Tror du oppsummerte det ganske bra selv... Fibaro Roller Shutter er vel kun laget for 230V installasjoner, så alt annet må bli en "hack". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjetilhansen Skrevet 20. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2017 Jepp, så lurte på om noen visste om en hack? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Tja... du kommer da like langt med en vanlig relé, for også da mister du posisjonen. Se f.eks. her: http://www.vesternet.com/resources/application-notes/apnt-30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.