Christian Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Jeg har satt en fibaro FGS222 til å kunne slåes av med "momentary switch" som er koblet til Q2. Problemet er at jeg må dobbelt klikke på denne, det ønsker jeg ikke. Hvordan kan jeg få den til å reagere på enkelt klikk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iblis Skrevet 25. juni 2017 Del Skrevet 25. juni 2017 Kan du sjekke om verdien til parameter 7 er 0? Hvis ikke sett den til 0.Parameter No. 7 – Sending commands to control devices assigned to 2-nd association group (key no. 2).Default value: 0Available configuration parameters:0 - commands are sent when device is turned on and off1 - commands are sent when device is turned off. Enabling device does not send control commands. Double-clicking key sends 'turn on' command, dimmers memorize the last saved state (e.g. 50%)2 - commands are sent when device is turned off. Enabling device does not send control commands. Double-clicking key sends 'turn on' command and dimmers are set to 100% brightness. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 28. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2017 Jeg har satt Parameter 7 til 0, Parameter 14 til 1 Parameter 13 til 1. Nå kan man slå av med ett trykk, men man må trykke to ganger for å slå på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.