Erling Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 https://www.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/kort/supertilbud.html?WT.ac=Forside-pm_Kort-og-betaling_supertilbud_a1_nkop&WT.svl=Link Få 20 % rabatt på alle* varer hos Power. Torsdag 29. juni – lørdag 1. juli får du 20 % rabatt i alle Power-butikker i Norge, samt i den norske nettbutikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egil Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Jeg lot meg dessverre lure av dette "lokketilbudet". Jeg kjøpte nylig en platetopp og innbyggingsovn hos Power fordi jeg trodde at jeg kunne stole på en kampanje som ble utgitt og annonsert av Power og DNB. Den sa at jeg kunne få 20% avslag ved å bruke DNB-Mastercard. Jeg gjorde det. Power sa at rabatten ville bli trukket fra på kredittkortet. Nå har jeg fått regning og ingen rabatt er fratrukket. Ved kontakt med DNB sier det at denne rabatten gjaldt kun gjelder for kunder med DNB-privat master card og ikke bedriftsmastercard. I tillegg vil jeg nevne at DNB og Mastercard hadde en "kampanje" hos min arbeidsgiver for en tid tilbake. Der fikk vi opplyst hvilke store fordeler kortet ville gi både i jobb sammenheng og privat. Nå sier de altså at rabatten ikke gjelder ved bruk at bedrifts master card. Jeg etterlyser info. om dette først og fremt i butikkene og som en del av selvs kampanjen. Den sier ingenting om dette :-( Vel jeg klipper kortet og kaster det i søpla. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iceball Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Jeg lot meg dessverre lure av dette "lokketilbudet". Jeg kjøpte nylig en platetopp og innbyggingsovn hos Power fordi jeg trodde at jeg kunne stole på en kampanje som ble utgitt og annonsert av Power og DNB. Den sa at jeg kunne få 20% avslag ved å bruke DNB-Mastercard. Jeg gjorde det. Power sa at rabatten ville bli trukket fra på kredittkortet. Nå har jeg fått regning og ingen rabatt er fratrukket. Ved kontakt med DNB sier det at denne rabatten gjaldt kun gjelder for kunder med DNB-privat master card og ikke bedriftsmastercard. I tillegg vil jeg nevne at DNB og Mastercard hadde en "kampanje" hos min arbeidsgiver for en tid tilbake. Der fikk vi opplyst hvilke store fordeler kortet ville gi både i jobb sammenheng og privat. Nå sier de altså at rabatten ikke gjelder ved bruk at bedrifts master card. Jeg etterlyser info. om dette først og fremt i butikkene og som en del av selvs kampanjen. Den sier ingenting om dette :-( Vel jeg klipper kortet og kaster det i søpla.Du kan jo levere tilbake produktene hvis du ikke er fornøyd hos power, kanskje dere kommer til enighet om en mellomløsning hvis du truer med det [emoji18][emoji6] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 Sitat NB: Gjelder ikke DNB Corporate Mastercard (kort til bedriftsmarkedet for firmarelaterte utgifter). Jeg fikk også mitt kort fra jobben, men da ble årsavgiften betalt fra jobben mens vi fikk regningen. Snakk med butikken om retur, Power er ekstremt ryddige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 1 time siden, Erling skrev: Power er ekstremt ryddige. ... lol! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaStrada Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 1 hour ago, Erling said: Power er ekstremt ryddige Jepp, ekstremt ryddige: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.