Erling Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Jeg møtte en original som så ipadden i bilen, jeg bruker den for musikk + fotoboksvarsel. Denne karen spurte om jeg hadde smarthuset i bilen. Det gav meg ideer, bor i blokk og får ikke åpnet garasjeporten via HS3, men er det noe annet som noen ser som bruksområder? Trenger ikke være veldig nyttig, temperaturer etc., bilder og diverse lysstyring er vel opplagt. God helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Trakte kaffe når du parkerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merko Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Bruker selv nettbrett i bilen, men har ikke fått tenkt ut noe særlig smartting enda ikke at jeg har tenkt så veldig mye på det da.. Bruker den pr idag som FM\Dab-radio, koblet til bilens hjerne slik at jeg kan få litt nerdestatetikk som turtall, trykk, temperatur på motor\eksos osv osv Da jeg har Dual Dashcamera, så kan jeg bruke det som ryggekamera også ved behov (ikke at det er noe særlig behov).. Før: Etter: 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 1. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2017 Glimrende Merko. Jeg har også dashcam men bruker det ikke til rygging. Denne uka byttet jeg ut ipad mini med vanlig ipad, da kan onkelungene ha den lille, min gikk i bilen og jeg kunne kjøpe en stor Pro. Det ble litt stort, men... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.