Rune L Skrevet 8. juli 2017 Skrevet 8. juli 2017 Homeseer linux klokke AM og PM ikke 24 timer klokke Hvordan får jeg Home seer til å vise 24 timer klokke? Siter
ZoRaC Skrevet 8. juli 2017 Skrevet 8. juli 2017 Jeg tror du kan gjøre slik: https://forums.homeseer.com/showthread.php?t=181665 Anbefaler en_GB i stedet for norsk, ellers blir det fort krøll med komma og punktum som desimalseparator. Siter
ZoRaC Skrevet 8. juli 2017 Skrevet 8. juli 2017 Jeg prøvde dette selv nå (Ubuntu Server 16.04). I tillegg til det som sto i tråden over, måtte jeg endre til samme i /etc/default/locale - da ble det 24-timers klokke. Siter
kjempis Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 Forsøkte begge alternativene over, men det hjalp ikke meg. Idet jeg var i ferd med å gi opp og akseptere å leve med AM/PM, så jeg tilfeldigvis at også "go" filen inneholdt en_US og måtte korrigeres til en_GB. Da fungerte det helt ypperlig. 2 Siter
ZoRaC Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 5 minutter siden, kjempis skrev: Forsøkte begge alternativene over, men det hjalp ikke meg. Idet jeg var i ferd med å gi opp og akseptere å leve med AM/PM, så jeg tilfeldigvis at også "go" filen inneholdt en_US og måtte korrigeres til en_GB. Da fungerte det helt ypperlig. Jøss, det endret ikke jeg, men det virket likevel... Mulig jeg starter HS på en annen måte da? Jeg har lagt den inn som service, så da kanskje go-filen ikke blir kjørt...? Siter
kjempis Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 Har ikke lagt den inn som service hos meg, så der er muligens årsaken. Når du først nevner det, hvordan har du lagt den inn som service? Har sett noen ulike løsninger, men enda ikke forsøkt det. Siter
ZoRaC Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 19 minutter siden, kjempis skrev: Har ikke lagt den inn som service hos meg, så der er muligens årsaken. Når du først nevner det, hvordan har du lagt den inn som service? Har sett noen ulike løsninger, men enda ikke forsøkt det. Slik: https://forums.homeseer.com/showpost.php?p=1274332&postcount=54 Jeg har også installert "Monit", som sørger for å restarte HS hvis den slutter å svare, samt "Nginx", slik at jeg har HTTPS-forbindelse (kryptert) til webgrensesnittet (den monitoreres også av "Monit"). 1 Siter
kjempis Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 Storveis, takk. Da har jeg noe mer å jobbe med når været restartes til vanlig Stavangermodus. 1 Siter
Rune L Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Skrevet 3. oktober 2017 På 19.7.2017 den 8.09, kjempis skrev: Forsøkte begge alternativene over, men det hjalp ikke meg. Idet jeg var i ferd med å gi opp og akseptere å leve med AM/PM, så jeg tilfeldigvis at også "go" filen inneholdt en_US og måtte korrigeres til en_GB. Da fungerte det helt ypperlig. Jeg også måte redigere begge filene. da fungerer det . Det som er rart, er att loggen hadde 24 timer klokke før jeg gjorde forandringen, mens resterende hadde 12 timer klokke, På 19.7.2017 den 8.09, kjempis skrev: Forsøkte begge alternativene over, men det hjalp ikke meg. Idet jeg var i ferd med å gi opp og akseptere å leve med AM/PM, så jeg tilfeldigvis at også "go" filen inneholdt en_US og måtte korrigeres til en_GB. Da fungerte det helt ypperlig. Siter
T-Rex Skrevet 21. oktober 2017 Skrevet 21. oktober 2017 Jeg forsøkte å endre som beskrevet overfor, men da sluttet trial lisensen å fungere Siter
Moskus Skrevet 22. oktober 2017 Skrevet 22. oktober 2017 Send dem en epost, så finner de utav det. Siter
T-Rex Skrevet 23. oktober 2017 Skrevet 23. oktober 2017 På 22.10.2017 den 13.28, Moskus skrev: Send dem en epost, så finner de utav det. Gjorde det på lørdag, ikke fått noe svar enda. Er det vanlig at det tar lang tid på support? Siter
Moskus Skrevet 23. oktober 2017 Skrevet 23. oktober 2017 Nei, det er det ikke. Prøv på nytt? sales at homeseer.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.