Øyvind Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 @Moskus hadde snakket med HomeControl da de var på messa i Stavangerområdet. Ser ut som dette er nylanseringen som skulle komme på Eliaden. http://homecontrol.no/flow/ Fortsatt ZigBee(HA) eller har de kastet seg på Zwave nå tro? Siter
GeneralVirus Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Håper på Z-Wave på den der. Noen får stikke innom de på Eliaden og spørre om Z-Wave. Siter
Øyvind Skrevet 31. mai 2016 Forfatter Skrevet 31. mai 2016 Skal dit i morra tenker jeg. Har snakka med sjefen sjøl tidligere. Da var han veldig så hemmelighetsfull. Lettere å få info nå tenker jeg Siter
Moskus Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 Det er jo lov å håpe på Z-wave, men sannsynlig er det vel dessverre ikke... I dag var vel dagen det skille skje spennende ting, så vidt jeg husker. Siter
Håvardgj Skrevet 31. mai 2016 Skrevet 31. mai 2016 jeg skal innom, så jeg kan stikke bortom standen deres og spør meg litt fram 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.