Zeta_R Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Jeg har en "Slim Multi-Sensor PSP01" som plutselig har sluttet å fungere, den sender ingenting lenger og jeg kommer ikke inn på konfig. Jeg har prøvd reset og exlusion, men det ser ikke ut som noe responderer, når jeg setter i batteriet står den kun konstant å blinker. Er det noen som kan hjelpe meg videre? Jeg bruker denne i kombinasjon med Tellstick Znet om det skulle ha noen betydning- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Du kan jo prøve å ta batteriene ut og la dem være ute en stund... ikke store håpet men det er det eneste jeg kommer på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeta_R Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg hadde tydeligvis satt inn igjen batteriet før jeg la den fra meg, så nå var batteriet selvfølgelig helt flatt. Prøvde derfor et nytt, og vips så var den tilbake igjen.. Batteriet den ble levert med var på 80% da problemet oppsto, så virker ikke som batteriet egentlig var problemet heller. Vel vel, det fungerer nå ihvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.