- 0
Programmering av hendelser
-
Lignende innhold
-
- 1 svar
- 950 visninger
-
- 18 svar
- 3 742 visninger
-
- 6 svar
- 2 765 visninger
-
Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.
Spørsmål
prema
Hei
Ny på forumet, og som bruker av hjemmeautomasjon.
Har satt opp TelldusTelllstick ZNet Lite V2 på et hus i Spania. Har en Fibaro dørsensor på inngangsporten, og ønsker at denne skal tenne lys langs gangveien i 4-5 minutter slik at det er greit å se hvor man går uten at lysene behøver å stå på hele tiden .
Vil gjerne at dørsensoren trigger bryter releet (FIBARO Relé 2 2x1,2kW Z-Wave+) som er montert på lysene, samtidig som at den tar hensyn til solnedgang. Dette får jeg til å fungere.
Problemet er at jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få til forsinkelsen. Lyset slår seg av med en gang porten lukkes, noe som er litt upraktisk
I tillegg har jeg et lys ved inngangsdøren (samme rele) som jeg har programmert opp mot en bevegelsessesnor (Fibaro "Øye"), og ønsker i prinsippet samme sak her, nemlig at det skal lyse når bevegelse oppdages, og at det kan fortsette å lyse i noen minutter slik at man ser nøkkelhull og kommer seg inn.
Er det mulighet for at noen kan hjelpe meg litt i gang ?
Takk på forhånd
Lenke til kommentar
Del på andre sider
14 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.