Erling Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Noen som husker tråden hvor det ble forklart? La til bokmerke som jeg ikke finner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjempis Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Bruker selv den samme metoden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 12. august 2017 Forfatter Del Skrevet 12. august 2017 Da kom de nye Philio pluggene mine og det var på tide å få oversikt over vaskemaskin og tørketrommelen. Enda tidlig i testfasen, første runde på vaskemaskinen med det nye oppsettet holder på akkurat nå. Her er devicene som pluggen lager pluss 2 virtual som jeg har lagt til og gruppert til root devicene. Events som styrer tørketrommel virtual device: Events som styrer vaskemaskin virtual device: Og til sist hele vitsen med dette, notification: Trenger jeg dette? Nei, men er jo gøy da PS: Events er basert på noe jeg fant på homeseer forumet, ikke noe vits å finne opp hjulet på nytt. @GeneralVirus EKSTRA stor takk for denne, forsøker nå å kopiere den inn i en tråd slik at andre finner den. Har kopiert den, har du link til kilden? På Washer stopped, siste linje klarer jeg ikke å gjenskape... Dryeren var jo mye enklere. Før se på det i morgen heller. Natta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Må kanskje litt fininnstilling til på timingen for å få den til å passe til din vaskemaskin. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 Justeringer OK, men jeg klarer ikke å få til dette: Dette er valgene mine: Ser du hva jeg gjør feil nå? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralVirus Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Velg Restart Timer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.