Blodstrupmoen Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Oppdaterte til versjon 3.0.0.33 i dag, og fikk problemer med at når jeg åpner nye vinduer, står de åpne i kun 1 til 2 sekunder før de lukkes og første/hoved skjerm vises. Andre med samme problem eventuelt en løsning. Har inntrykk av at mye halvferdige versjoner blir lansert fra HS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Hvilken app? iOS, Android eller Windows? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blodstrupmoen Skrevet 26. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2017 ios Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 Jeg har bare en ekstra "screen", opplever ingen problemer på min iPhone 7 med iOS 10. Synes forøvrig appen ble mye bedre med denne oppdateringen! Hvilken versjon av plugin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blodstrupmoen Skrevet 27. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2017 Det er flere som har problemet. Regner med det kommer en fiks snart. https://forums.homeseer.com/showthread.php?t=190186 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 6 minutter siden, Blodstrupmoen skrev: Det er flere som har problemet. Regner med det kommer en fiks snart. https://forums.homeseer.com/showthread.php?t=190186 Det forklarer hvorfor jeg ikke har problemer, jeg har ikke "reset to main" aktivt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjempis Skrevet 27. juli 2017 Del Skrevet 27. juli 2017 (endret) Hos meg har jeg i dag hatt dette problemet med en ipad jeg bruker til å verifisere endringer, men ikke på ipaden som står i "prod". Enda mer rart, men heldigvis er det ikke motsatt Edit: My bad, trodde jeg hadde oppdatert begge ipadene, men det hadde jeg ikke. Kun feil på den som kjører 3.0.0.33 ja. Endret 27. juli 2017 av kjempis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Jeg fikk samme feil på en Ipad som jeg oppgraderte. Jeg fikk også problemer at noen knapper ikke synes lenger. Noen andre som opplever det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blodstrupmoen Skrevet 31. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2017 2 timer siden, Arne Johnny skrev: Jeg fikk samme feil på en Ipad som jeg oppgraderte. Jeg fikk også problemer at noen knapper ikke synes lenger. Noen andre som opplever det? Ja, ipaden er helt ubrukelig etter den automatiske oppdateringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 13 timer siden, Blodstrupmoen skrev: Ja, ipaden er helt ubrukelig etter den automatiske oppdateringen. ja ikke sant. får satse på en kjapp oppdatering da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fermate Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Den 26.07.2017 klokken 10.47, Blodstrupmoen skrev: Oppdaterte til versjon 3.0.0.33 i dag, og fikk problemer med at når jeg åpner nye vinduer, står de åpne i kun 1 til 2 sekunder før de lukkes og første/hoved skjerm vises. Andre med samme problem eventuelt en løsning.. Ah, var det HS versjonen som var problemet? Jeg gjettet på at det var en oppdatering av IOS som var problemet (?) (Altså som skapte problemet i HS) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 2 timer siden, Fermate skrev: Ah, var det HS versjonen som var problemet? Jeg gjettet på at det var en oppdatering av IOS som var problemet (?) (Altså som skapte problemet i HS) Det jeg kan se herfra og fra mine ipadder og Hsforumet er at det er versjon*.33 som er problemet ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 ser forøvrig ut til at folk får det til å fungere via MyHS og ikke bruker lokal IP av en eller annen grunn. Har ikke pøvd det selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Det har kommet en .34 versjon fix, men løste ikke at knappene forsvant. Hvordan fungerte den for dere andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blodstrupmoen Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Den fungerte bra for meg, men det har 33 også gjort etter at jeg endret settingen om å automatisk gå tilbake til hovedside. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjempis Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Ser ut som den fungerer fint her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.