Rune L Skrevet 27. juli 2017 Skrevet 27. juli 2017 Hvorfor kommer det blå prikker i bildet. Hvorfor kommer pc opp i CPU 100 % flere ganger og pc stopper. i7 prossesor og 4 mb ram Siter
iceball Skrevet 27. juli 2017 Skrevet 27. juli 2017 Hvorfor kommer det blå prikker i bildet. Hvorfor kommer pc opp i CPU 100 % flere ganger og pc stopper. i7 prossesor og 4 mb ram Blå prikkene er vel kanskje sensor på kontrast?Nylig satt opp BI selv. Eldre i5 og 4 GB ram, 2 kamera med hhv. 4 og 5 MP går hvis BI kjører som tjeneste og terminal vinduet ikke er oppe. Med vinduet åpen dro den vesentlig mer. Kontinuerlig filming, høy bitrate, bevegelsessensor osv trekker mer Siter
ZoRaC Skrevet 28. juli 2017 Skrevet 28. juli 2017 8 timer siden, Rune L skrev: 4 mb ram Hvis den ikke krever mer, er det nesten så jeg skulle vurdert å kjørt BI selv... 1 Siter
mk1 black limited Skrevet 28. juli 2017 Skrevet 28. juli 2017 De blå prikkene er fordi BI markerer bevegelsen i bildet - dette kan du slå av. 1 Siter
Norseman Skrevet 28. juli 2017 Skrevet 28. juli 2017 som @mk1 black limited skrev over, det kan konfigureres. Det er veldig kjekt hvis du trenger å "debugge" hvorfor et kamera trigger. F.eks ved store lysendringer, eller et svaiende tre. Siter
Rune L Skrevet 28. juli 2017 Forfatter Skrevet 28. juli 2017 Er det mulig å starte opptaket feks 10 sekunder før det blir registrert bevegelse? Siter
mk1 black limited Skrevet 28. juli 2017 Skrevet 28. juli 2017 Jepp. Står i manualen Gå på kameraet det gjelder, velg Camera properties og under Record og Options finner du Pre-recording - sett til ønsket antall sekunder. Siter
iceball Skrevet 28. juli 2017 Skrevet 28. juli 2017 33 minutter siden, mk1 black limited skrev: Jepp. Står i manualen Gå på kameraet det gjelder, velg Camera properties og under Record og Options finner du Pre-recording - sett til ønsket antall sekunder. Dette krever vel en del av serveren leste jeg. Blir det tilsvarende stri kontinuerlig opptak? Har ikke testet selv da serveren min har nok å stri med foreløpig. Siter
mk1 black limited Skrevet 30. juli 2017 Skrevet 30. juli 2017 Krever ekstra fra server ja, men det er jo fort gjort å teste. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.