ael Skrevet 31. juli 2017 Skrevet 31. juli 2017 Hei alle, Relativt nykommer til hjemautomatisering, men etter at blant annet Philips hue har fått støtte for homekit og Siri, har jeg fått litt blod på tann. Neste steg er imidlertid å gjøre om enkelte av de eldre taklampene som bruker dimmere til "smartlamper". Jeg har sett at Lutron Caséta Wireless Smart Lighting In-Wall Dimmer kunne være et godt alternativ her, men har ikke funnet noe særlig informasjon på om dette fungerer i Norge. Er det noen som har noe erfaring med Lutron? Siter
Arne Johnny Skrevet 1. august 2017 Skrevet 1. august 2017 Det som er så kjett er at disse amerikanske produktene ikke fungerer på det norske strømnettet. Jeg så på det samme selv da jeg syntes det så forholdvis smooth ut. Men jeg er rimelig sikker på at dette ikke fungerer i Norge desverre. Sjekk heller ut fibaro microdimmere. om du får plass til de bak bryterne dine. Eventuelt sjekk her: https://www.intin.no/produktkategori/brytere-fjernkontroller/ for alternativer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.