Guahtdim Skrevet 16. august 2017 Skrevet 16. august 2017 Jeg antar at det er hvordan Domoticz og Rfx plugin behandler informasjonen. Ikke vet jeg. Jeg har ikke brukt så mye penger per enhet at det plager meg. Siter
cozmo Skrevet 16. august 2017 Skrevet 16. august 2017 Har en haug av de Viking-sensorene. Stappet dem inn i kjøleskap. frysere osv. Knallbra sendestyrke. Med Conrad-antenne pukker jeg dem opp gjennom fryseboks i garasje - gjennom lecamur og husets grunnmur Bruker dem også som lys-sensorer - lodder ut selve temp-sensor på kretskortet og lodder inn fotodiode , for ikke å si vannlekkasje-sensor osv osv 1 Siter
cozmo Skrevet 17. august 2017 Skrevet 17. august 2017 Et sett av motstander koblet inn i stedet for termistor. Når det ikke er vann over utstikkende ledere er det en fast motstand("temperatur") som rapporteres. Når kretsen kortsluttes av vann endres motstanden ("temperaturen") til noe annet Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.