Fjaeran Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Finns det pluggin til Somfy og Verisure til Zee2 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Tror både RFXCOM og Verisure kjører på Zee2. RFXCOM gjør i det minste det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Fjaeran Skrevet 3. august 2017 Forfatter Del Skrevet 3. august 2017 4 timer siden, Moskus skrev: Tror både RFXCOM og Verisure kjører på Zee2. RFXCOM gjør i det minste det. Da har jeg det jeg trenger.. Mangler bare kunnskapen til å få det til.. Guiden på 433 er til windows. Hvordan setter jeg opp RFXCOM i Zee S2 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Nesten helt likt, eneste forskjell er hva COM-porten heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Fjaeran Skrevet 3. august 2017 Forfatter Del Skrevet 3. august 2017 Da fikk jeg til å legge til en telldus/proove kontakt Hvis jeg ønsker å styre markisen, hvordan gjør jeg det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Er det Somfy RTS du har? I så fall: Plugins -> RFXCOM -> Output devices -> velg nederst i lista. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Petter Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 På 04.08.2017 den 12.56, Moskus skrev: Er det Somfy RTS du har? I så fall: Plugins -> RFXCOM -> Output devices -> velg nederst i lista. Det er greit, men hvordan få programmert den så den snakker med markisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Det er omvendt. Du programmerer markisen til å snakke med RFXtrx'en (som i dette tilfellet oppfører seg som en fjernkontroll). Ta bort strømmen på alle andre enn den du vil programmere og trykk "Program". Det er lenge siden jeg gjorde dette selv, men jeg trodde ikke det var mer enn det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Fjaeran Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 Jeg fikk til det. Var bare å programmere inn en ny fjernkontroll.. Men finns det verisure app bare til Windows ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Petter Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 19 timer siden, Fjaeran skrev: Jeg fikk til det. Var bare å programmere inn en ny fjernkontroll.. Men finns det verisure app bare til Windows ? Hvordan gjorde du det? Jeg har prøvd å følge bruksanvisningen til Somfy uten hell. Mulig senderen må mye nærmere mottakeren i markisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Fjaeran Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 Måtte sette markisen i programeringsmodus. Trykket med en liten pinne på knappen bak på fjernkontrollen. Da gikk markisen litt inn og ut.. Så trykte jeg på Prog på HS.. så virket det.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Petter Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) På 30.08.2017 den 16.35, Fjaeran skrev: Måtte sette markisen i programeringsmodus. Trykket med en liten pinne på knappen bak på fjernkontrollen. Da gikk markisen litt inn og ut.. Så trykte jeg på Prog på HS.. så virket det.. Virker ikke her. Men så fant jeg plutselig feilen. Den manglet en sender! Så var det bare å finne ut hvordan styre markisen fra mobilen. Endret 4. september 2017 av Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Fjaeran
Finns det pluggin til Somfy og Verisure til Zee2 ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
11 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.