Pappa Gris Skrevet 3. august 2017 Skrevet 3. august 2017 Driver og planlegger mitt eget lille hjemmeauto-system og har et nybegynnerspm om rf. Er det slik at selv om rfxtrx støtter en RF-enhet så er det også avhengig av kontroller/gateway om man får til å styre/motta signal fra denne enheten? Dvs at selv om både Vera og Homeseer støtter rfxtrx kan det være at kun Homeseer får til å styre f.eks en Nexa switch eller motta temperatur fra en Viking-måler? Siter
Moskus Skrevet 4. august 2017 Skrevet 4. august 2017 14 timer siden, Pappa Gris skrev: Er det slik at selv om rfxtrx støtter en RF-enhet så er det også avhengig av kontroller/gateway om man får til å styre/motta signal fra denne enheten? Dvs at selv om både Vera og Homeseer støtter rfxtrx kan det være at kun Homeseer får til å styre f.eks en Nexa switch eller motta temperatur fra en Viking-måler? Ja, det mener jeg at det er. Skal ikke banne på det, men det er det jeg tror. Forresten; fantastisk brukernavn. I juni hadde jeg to jenter hjemme med vannkopper og så timesvis med en viss grisefamilie... Siter
Pappa Gris Skrevet 4. august 2017 Forfatter Skrevet 4. august 2017 Takker for svar. Enda en variabel.. ? Peppa & co er faste gjester i stua.. ? Siter
Moskus Skrevet 5. august 2017 Skrevet 5. august 2017 12 hours ago, Pappa Gris said: Takker for svar. Enda en variabel.. Alltid er det noe. Men jeg tror RFXCOM-støtten til Vera er ganske OK. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.