Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken ip har resten av nettverket ditt da? 10.0.0.x? Aldri hatt noe trøbbel med sonos og homeseer plugin. Men vet ingenting om Fibaro HCL. 

Kommer alle Sonos høyttalerne opp i Sonos appen?

Skrevet (endret)
On 6/9/2016 at 22:44, Spekulant said:

Beklager men sliter med å skjønne dette helt, noen som kan forklare meg akkurat hvordan det blir i Fibaro Home Center Lite?

Tenker da på sonos høytalere som følger bevegelse sensor?

Hva betyr å når brukes de forskjellige kommandoene?

På forhånd takk

Blir det noe i denne retningen?

IMG_0092.MOV

image.jpeg

Jeg er gammel HCL-bruker. Dette var ganske forvirriende til å begynne med. Det eneste du trenger tenke på (til å begynne med og kanskje for resten av din HCL-karriere) er Breached (bevegelse) og Safe (ikke bevegelse).

Du kan ev. legge til at du skal ha satt alarmen din aktiv i tillegg (armed) eller ikke (disarmed). Og så er det «Tamper», har devicen sendt signal til kontrolleren om at noen har forsøkt å tukle med den eller ikke (Tamper not tripped).

== => (de doble) er en test/condition, mens de enkle f.eks. = betyr sett til dette.

Kan du ta en screenshot av det som kommer på samme sted under «Sonos Stue»?

Endret av DiderikFrom
Skrevet

Fikk til å velge sonos Amp nå, men de resterende 5 høyttalerne kommer ikke opp, når jeg går inn på sonos appen for å finne ip adresser ser jeg det er kun sonos Amp som har OTP adresse, hva er det?

image.png

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.