Venin Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Noen som har default poll interval på UZB1? Jeg trodde jeg endret på sensitivitet på en PIR, men har muligens endret på UZB1 i stedet. Det står ingenting i manualen så vidt jeg kan se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Default er "disabled". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 4. august 2017 Forfatter Del Skrevet 4. august 2017 Det er ikke noe valg på innstillingene for selve UZB1. 1. Poll Interval: (Seconds) (actual: 60) Set the time period between polls of a node's state. The length of the interval is the same for all devices. To even out the Z-Wave network traffic generated by polling, OpenZWave divides the polling interval by the number of devices that have polling enabled, and polls each in turn. It is recommended that if possible, the interval should not be set shorter than the number of polled devices in seconds (so that the network does not have to cope with more than one poll per second). Last Update: - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 0 sekunder er vel "disabled"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 Jeg tror ikke jeg kan ha vært så sløv at jeg har endret fra 0 til 60... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 6 minutter siden, Venin skrev: Jeg tror ikke jeg kan ha vært så sløv at jeg har endret fra 0 til 60... Jeg har det disablet i hvertfall: Jeg finner ikke noe sted å slå det på engang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Her må noen andre svare spesifikt for Domoticz, men for meg ser det ut som om Domoticz spesifiserer et poll-intervall for alle enheter, skummelt nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Dersom jeg velger UZB1 og sjekker nodene i Domoticz, så er alle lagt til uten en hake i "Enable polling". Men selve Controller UZB1 som også er en node der, har ikke dette valget. Derfor lurer jeg på om det kan være slik at dersom en av nodene har hake på "Enable Polling", så bruker den poll intervallet satt på UZB1. I så fall spiller det ingen rolle hva jeg har som verdi der, siden jeg ikke har slått på polling for noen av nodene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.