Salvesen Skrevet 7. august 2017 Skrevet 7. august 2017 Hei, Etter å ha byttet batteri på min zipato NFC keypad sak uttallige ganger og prøvd å finne en løsning for å dempe forbruket gir jeg nå opp, er derfor på jakt etter en keypad som fungerer bra. Ønsker: NFC Noen tips? Bruker homeseer forresten. Siter
iceball Skrevet 7. august 2017 Skrevet 7. august 2017 Er nok dårlig med alternativer hvis du ikke setter sammen noe selv. Er vel mulig å modifisere zipatoen så du får fast strøm på den, mener en som hadde gjort det her inne [emoji848]Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Gaute Skrevet 7. august 2017 Skrevet 7. august 2017 8 timer siden, Salvesen skrev: Etter å ha byttet batteri på min zipato NFC keypad sak uttallige ganger og prøvd å finne en løsning for å dempe forbruket gir jeg nå opp, er derfor på jakt etter en keypad som fungerer bra. Fungerer den som NFC-leser mot Homeseer? Og keypad? Isåfall kan jo faststrøm, være et alternativ. Ellers må en vel lage noe f.eks. med Arduino og NFC-leser/keypad. Det også bør vel isåfall være på faststrøm ville jeg tro. Siter
Moskus Skrevet 7. august 2017 Skrevet 7. august 2017 15 minutes ago, Gaute said: Fungerer den som NFC-leser mot Homeseer? Og keypad? Kun keypad. Siter
Marhil Skrevet 7. august 2017 Skrevet 7. august 2017 Hva med å lodde fast en slik i batterihuset? Jeg hadde/har planer om det. Takk for påminnelsen [emoji6] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.