Erling Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Grubler litt nå... Har en kompakt 12-tommer touchskjerm med en Windows 7 integrert. Den har disk og bråker, mer enn jeg tåler, derfor går skjermen av etter 15 minutter. Hvis jeg kommer hjem vil jeg gjerne "vekke den" slik at den enten viser info eller gi meg knapp for musikk, tv etc. Bytte av layout eller åpning av notepad.exe hjelper ikke. Noen tips? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christoffer Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Du kan bruke en plugin fra Jon00, husker ikke helt hva den heter, men der kan du sette pc'en i dvale og vekke den igjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Det kan også hende du kan bruke en "mouse mover" eller "keyboard makro". Kjøre f.eks keyboardmakro til å taste "pil høyre", eller noe sånt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 ... jeg hadde brukt Jon00 sin scriptpakke, men aller først hadde jeg byttet ut snurredisken med en SSD... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Takk, boksen er "komplisert". Å legge inn Windows 10 gikk ikke, det ligger "noe" som kjører backup av brukerdata til en sd-brikke. Håper leverandøren er behjelpelig med noen råd for å redusere viftestøyen. Den suser veldig mye med ujevne mellomrom. Får se om driveroppdatering og justering av power kan hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håvardgj Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 jeg skulle skifte ut snurredisken, og kjøpte en slik en: https://www.komplett.no/product/828769/datautstyr/lagring/harddiskerssd/ssd-25/samsung-850-evo-250gb-25-ssd?noredirect=true?noredirect=true# der fulgte det med "imaging tool" som gjorde det enkelt å skifte disk... installer sw - plugg inn ssd - vent - slå av maskin og bytt disk - start maskin igjen har du noe modellnummer eller bilder av noe slag? er litt enklere å gi tips og råd da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 Takk for tipset @Håvardgj, jeg sjekker ut den. Leverandøren sa at det var en grunn til at produktet ble EOL-et for mer enn 5 år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.