Ronny Skrevet 9. august 2017 Skrevet 9. august 2017 (endret) Mottok i dag et Foscam Wireless 1080P IP Camera i Posten, og dette er mitt første forsøk med kamera i Homeseer. Imponerende nok, detekterer Homeseer kameraet umiddelbart i HSTouch Plugin, og jeg taster inn brukernavn & passord for kameraet. Jeg har ennå ikke gjort noe konfig i hverken kamera eller Homeseer, annet enn å oppgradere til siste versjon av Firmware på kameraet. Ut fra skjembildet på HSTouch er det ikke noe kamera der. Krever det noe mer konfig et eller annet sted for å få bilde i HSTouch? (HSTouch på Iphone7) Endret 9. august 2017 av Ronny Siter
Ronny Skrevet 14. august 2017 Forfatter Skrevet 14. august 2017 Kun for info til de som måtte lese dette i etterkant, og som står fast på samme. pt fungerer det ikke autosetup av et foscam R2 hos meg,. Om jeg derimot legger inn manuell URL med u/p så vises det bilde i Hstouch. Det kan kanskje være noe mismatch mellom siste firmware i Foscam og/eller HS versjon. http://IP:port/cgi-bin/CGIProxy.fcgi?cmd=snapPicture2&usr=username&pwd=password Foscam godtar ikke % i passord da blir det bare -2 i CGI result om en skal ha Snapshot i nettleser/Hstouch. 1 Siter
Erling Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 Bumper denne, det er altfor varmt på kjøkkenet. Vil gjerne vise video på infoskjermen under tv. Google har tips om både text og image, image er rød X i HS Touch mens text viser stillbilde. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.