Rune L Skrevet 13. august 2017 Skrevet 13. august 2017 Jeg får ikke ifttt til å fungere sammen med Google assistant / Allo. Forslag? Jeg har Samsung note4 Siter
Håvardgj Skrevet 13. august 2017 Skrevet 13. august 2017 det er litt lite info for å komme med noen gode tips, men prøv å del opp oppgaven i flere biter - siden det er 3 forskjellige systemer som skal samarbeide er det nok at et system gjør at resten feiler. google assistant hva skjer om du sier light off? virker andre funksjoner? f.eks spørsmål om vær eller lignende som gir deg en indikasjon på at systemet virker ifttt funker andre ifttt eventer? har du prøvd å trykke "check now"? hva skjer da i så fall homeseer hvilket event har du i andre enden? funker det manuelt? Siter
Rune L Skrevet 13. august 2017 Forfatter Skrevet 13. august 2017 Ifttt har fungert hele tiden. Fikk systemet plutselig til å fungere slettet Allo og la det inn igjen. Tok også å logget inn og ut av Ifttt. Men det fungerer kun på engelsk. Er det mulig å få det til på norsk? Siter
Moskus Skrevet 14. august 2017 Skrevet 14. august 2017 Noen grunn til at du bruker IFTTT når Google Home støttes direkte? Siter
Rune L Skrevet 23. august 2017 Forfatter Skrevet 23. august 2017 Det viste jeg ikke. Hvordan gjøres det? Siter
Moskus Skrevet 23. august 2017 Skrevet 23. august 2017 4 timer siden, Rune L skrev: Det viste jeg ikke. Hvordan gjøres det? https://homeseer.com/google-home-integration/ Siter
Rune L Skrevet 25. august 2017 Forfatter Skrevet 25. august 2017 ok. Jeg skal sjekke det ut , Takker Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.