Dreuf Skrevet 24. august 2017 Skrevet 24. august 2017 I båten så styres landstrømmen via Z-wave og Domoticz, men dessverre så fungerer det svært dårlig. Når man kobler fra landstrøm, for så å seile en tur også koble seg tilbake til landstrøm så må det mange restarter av z-wave igjen for å få alle enhetene på nett. Får connection timeout og node dead hele tiden.. Derfor tenkte jeg heller "KISS", kjøre Nexa plugin dingser, på så korte avstander som det er i min båt så bør de henge godt nok med i svingene.. Men... Jeg skulle gjerne hatt forbruksmåling på de forskjellige enhetene både p.g.a. strømregning, samt at jeg da kan enkelt verifisere at Nexa kontakten har fulgt med på skolen og skrudd seg av/på. Så... finnes det noen plug-in dingser som rapporterer forbruk til 433mhz båndet til en fornuftig pris? Siter
Moskus Skrevet 24. august 2017 Skrevet 24. august 2017 2 timer siden, Dreuf skrev: Så... finnes det noen plug-in dingser som rapporterer forbruk til 433mhz båndet til en fornuftig pris? Nei. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.