ZoRaC Skrevet 10. desember 2018 Skrevet 10. desember 2018 43 minutter siden, Knutarn skrev: Hei! Jeg fikk til denne her selv, men nå har jeg fått nye kamera i huset. Hvordan får jeg denne til og funke da? Jeg har masse innstillinger på kamera (Sjekk bilde) Hva blir den beste løsningen? Tja, kanskje manual trigger eller vadp? For du vil jo hente ut et bilde når det ringer på, ikke når det er bevegelse? Siter
Knutarn Skrevet 10. desember 2018 Skrevet 10. desember 2018 2 minutes ago, ZoRaC said: Tja, kanskje manual trigger eller vadp? For du vil jo hente ut et bilde når det ringer på, ikke når det er bevegelse? Viet du hvordan manuel trigger eller vadp settes opp? Siter
ZoRaC Skrevet 10. desember 2018 Skrevet 10. desember 2018 Akkurat nå, Knutarn skrev: Viet du hvordan manuel trigger eller vadp settes opp? Nei, for jeg aner ikke hva slags kamera det er... Vadp aner jeg ikke hva er engang... Har den en URL til et stillbilde? I så fall er det sikkert enklest å bare laste ned det når det ringer på. Siter
Knutarn Skrevet 10. desember 2018 Skrevet 10. desember 2018 1 minute ago, ZoRaC said: Nei, for jeg aner ikke hva slags kamera det er... Vadp aner jeg ikke hva er engang... Har den en URL til et stillbilde? I så fall er det sikkert enklest å bare laste ned det når det ringer på. Er en Vivotek IB3860. Fått den til og laste opp 3 bilder i en mappe. Men bevegelse funket fjell. da den tar 6 bilder fra en person kommer mot døra til den står uten for Men ulempen er at den tar jo bilder unødvendig mye Siter
ZoRaC Skrevet 10. desember 2018 Skrevet 10. desember 2018 8 minutter siden, Knutarn skrev: Fått den til og laste opp 3 bilder i en mappe. Men da har du det du trenger da? Bare sende ett av de bildene til mobilen når det ringer på? Siter
Knutarn Skrevet 10. desember 2018 Skrevet 10. desember 2018 Jepp klarte det nå Skal leke litt med det, så blir det bra Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.