Erling Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Syntax error... Jeg "glemte" å fjerne 10 noder - fra HS3 før elektrikeren kom. De skal ikke erstattes, fra dimmer til bryter, slik at det HS3 gjør allikevel må endres. Er det bare og slette enhet for enhet - eller? 1. Klikke på noden, Delete fra Config-fanen. 2. Klikke på noden, Remove bad node fra Z-Wave-fanen. Jeg har de liggende, bør jeg koble de opp og fjerne med exclude? + Include av de nye, 3 ganger, er det 3 trykk eller 6? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjwanvik Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Remove bad node burde funke fint det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Kan hende du må velge "Restart THIS interface" under Plugins -> Z-wave -> Controller Management hvis det ikke går (dvs. du ser feilmeldinger i loggen). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.