Snowman Skrevet 27. august 2017 Skrevet 27. august 2017 Jobber med å lage en grei front av Tiles i WebCoRE Begynner å tegne seg noe jeg kan trives med. Har noe med webcam også, men ikke kommet helt i mål der. Flere som har ideer å dele? 2 Siter
Osteduden Skrevet 8. desember 2017 Skrevet 8. desember 2017 Heisann! på de switchene med dimmer, kan man også endre lys %? Har du fått inkludert kamera i dashboardet? Siter
Snowman Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Skrevet 12. desember 2017 On 8.12.2017 at 12:39, Osteduden said: Heisann! på de switchene med dimmer, kan man også endre lys %? Har du fått inkludert kamera i dashboardet? Du kan lage en knapp for dimme opp, og en for dimme ned på samme lys. Klick event lissom. Selv bruker jeg ikke dette. Jepp har fått inn 2 kameraer, det er litt knot å få til url og usr pwd, men klarte å få inn 2 stk fra dlink. Siter
Snowman Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Skrevet 12. desember 2017 10 hours ago, Osteduden said: zwavew devicer skal ha en reset funksjon? Hehe, svarte på dette i en annen tråd ser jeg nå. Kort resumert: Om du på den nye hubben kjører en exclude, og trippeklikker så vil den enheten nullstille seg. Men ingen klar standard for dette, vil anta at ca 85% av mine z-wave dingser følger denne standarden. Litt så man skal kunne ta i bruk lost units, eller brukt utstyr vil jeg tro at dette fungerer på denne måten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.