Salvesen Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Etter at TV benken har blitt ett gigantisk tech rot skal jeg etterhvert rydde opp bak der og i den forbindelse har jeg tenkt å bruke en skuff til strømuttak, ups osv for å samle dette. I den forbindelse ønsker jeg å få mest mulig inn i systemet ift strømforbruk og av/på funksjonalitet og lurer på om noen vet om multi strømuttak med innebygget z-wave funksjonalitet? En mulighet er jo å kjøre fibaro plugger eller tilsvarende på de enhetene jeg vill styre/overvåke men det blir fort kostbart så tenker at en multi sak gjerne får prisen noe ned, om det finnes. Tar i mot alle tips ift dette, både uten og med z-wave Legger ved ett bilde over hvilken type enhet jeg tenker på om det skulle være missvisende: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 https://www.dustinhome.no/product/5010645414/mfi-6-port-eu-power-wifieth Men om den måler strømuttaket pr plugg vet jeg ikke. Har heller ikke denne padden så vet ikke hvordan den fungerer opp mot HS eller andre hjemmeautomasjonsprogrammer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marhil Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Jeg vet ikke om denne er på markedet lenger, men flere på Zipato-forumet mener jeg var fornøyd med Greenpeace Powernode 6:https://www.domotiga.nl/projects/domotiga/wiki/Devices_ZWave_GreenWave_PowerNode_6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 2 minutter siden, Hilmar skrev: Jeg vet ikke om denne er på markedet lenger, men flere på Zipato-forumet mener jeg var fornøyd med Greenpeace Powernode 6:https://www.domotiga.nl/projects/domotiga/wiki/Devices_ZWave_GreenWave_PowerNode_6 Fra Allcontrol.no i mars: Sitat Vi tar den inn igjen så fort muligheten byr seg. Ellers så ser vi etter en erstatning. og Sitat Ser dårlig ut, men håper å finne en erstatning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marhil Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Ja, det ser dårlig ut etter et søk på nettet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 Ser aeon labs har en, men ikke til eu markedet såklart.. Finner heller ikke noe på greenpeace saken, hadde vært perfekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Jeg har en som godt kan få et nytt hjem: Kjøpt hos Tronika, måler forbruk på hver av de 6 hullene + en for totalen (tror jeg). Ble lagt til i HS3 uten problemer. Skulle ta hånd om tekniske ting: Altibox, switch, wifi osv., men når strømmen gikk stod den som OFF på alle porter. Jeg var på sykehus og den ble fjernet. Mente ikke å kuppe tråden, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 2 minutter siden, Erling skrev: Jeg har en som godt kan få et nytt hjem: Kjøpt hos Tronika, måler forbruk på hver av de 6 hullene + en for totalen (tror jeg). Ble lagt til i HS3 uten problemer. Skulle ta hånd om tekniske ting: Altibox, switch, wifi osv., men når strømmen gikk stod den som OFF på alle porter. Jeg var på sykehus og den ble fjernet. Mente ikke å kuppe tråden, men... Send meg en pm så finner vi ut av det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Sorry for trådkapring, padda er solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
swapsakker Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 En der ligger inde med en Greenwave 6 port Powernode som denne? Im seeking a Greenwave 6 port power node like this. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.