Moskus Skrevet 19. oktober 2017 Skrevet 19. oktober 2017 2 minutter siden, sjabby skrev: Ja forstod det, tenkte om noe kanskje visste noe mer konkret. Har ikke sett den for salg noe steder enda. Tronika pleier jo å være forholdsvis raske med å legge ut nye produkter, og den har ikke kommet dit enda. Personlig har jeg litt problemer med å tro på "revolusjons-preiket" fra Fibaro. De sa vel det samme om bevegelsessensoren og Swipe i sin tid... Men det er meg da, jeg er skeptiker tydeligvis. Siter
sjabby Skrevet 19. oktober 2017 Skrevet 19. oktober 2017 Tja kanskje, men tenker det er verdt en test :-) Siter
Moskus Skrevet 19. oktober 2017 Skrevet 19. oktober 2017 23 minutter siden, sjabby skrev: Tja kanskje, men tenker det er verdt en test :-) Ja, mulig det. Gi oss et hint hvis du tester en. Siter
gromjohn Skrevet 19. oktober 2017 Skrevet 19. oktober 2017 Synes det for tiden er mange produkter som kommer "snart", enten i førsteversjon eller en forbedret utgave. Kanskje folk kan legge ut her det de vet om? Så slipper folk "bomkjøp" på utgående modeller. [emoji4] Det jeg vet om: • Smarter coffee v2 • Thermofloor Multireg v2 • ID-lock v2 • Ring (eller var det Skybell?) v2Hei, snakket med en forhandler av Nordan i dag om ID-lock V2. Denne er lansert på bygg reis deg nå, men er ikke i salg med en gang, ventet på konkret dato. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
ZoRaC Skrevet 19. oktober 2017 Forfatter Skrevet 19. oktober 2017 2 minutter siden, gromjohn skrev: Hei, snakket med en forhandler av Nordan i dag om ID-lock V2. Denne er lansert på bygg reis deg nå, men er ikke i salg med en gang, ventet på konkret dato. Ja, det står vel "tidlig 2018" på nettsiden deres. Her er også litt mer info: og: https://www.facebook.com/notes/id-lock/id-lock-150-nærmer-seg-lansering/1866398606711508/ Siter
Salvesen Skrevet 19. oktober 2017 Skrevet 19. oktober 2017 Noen som har klart å få en pris ide på 150? Siter
Moskus Skrevet 19. oktober 2017 Skrevet 19. oktober 2017 57 minutter siden, Salvesen skrev: Noen som har klart å få en pris ide på 150? Sikkert det samme som dagens modell tipper jeg. Ca. 4400,-. Siter
iceball Skrevet 19. oktober 2017 Skrevet 19. oktober 2017 Sikkert det samme som dagens modell tipper jeg. Ca. 4400,-. Det er riktig og bekreftet av representanten. Siter
Marhil Skrevet 25. oktober 2017 Skrevet 25. oktober 2017 En app for å publisere Android intents (meldinger fra apper) til MQTT.F.eks sendes et intent når man setter eller endrer en alarm/vekkeklokke. Dette kan appen plukke opp og sende til MQTT broker.Tasker kan brukes til det samme, men denne er nok enklere (og gratis)https://play.google.com/store/apps/details?id=pixento.nl.broadcasttomqtt 2 Siter
ZoRaC Skrevet 27. oktober 2017 Forfatter Skrevet 27. oktober 2017 På 9.10.2017 den 13.54, ZoRaC skrev: https://www.whiteaway.no/kjokkenutstyr/kaffe-te/kaffetrakter/product/smarter-coffee/ Dårlig tegn at den er ute av sortimentet, før de har fått den inn? Har fått to mailer om forsinket levering, foreløpig 1. Nov... Siter
Morten B Skrevet 23. november 2017 Skrevet 23. november 2017 På 25.10.2017 den 8.02, Hilmar skrev: En app for å publisere Android intents (meldinger fra apper) til MQTT. F.eks sendes et intent når man setter eller endrer en alarm/vekkeklokke. Dette kan appen plukke opp og sende til MQTT broker. Tasker kan brukes til det samme, men denne er nok enklere (og gratis)https://play.google.com/store/apps/details?id=pixento.nl.broadcasttomqtt Da kan man kanskje også fange opp batteristatusen? Og sende den via MQTT. Den kan videre benyttes til å skru på lading av brettet når nivået er lavt. Siter
Marhil Skrevet 23. november 2017 Skrevet 23. november 2017 Da kan man kanskje også fange opp batteristatusen? Og sende den via MQTT. Den kan videre benyttes til å skru på lading av brettet når nivået er lavt.Har ikke testet, men er ganske sikker på at det vil fungere, ja Siter
berland Skrevet 23. november 2017 Skrevet 23. november 2017 8 timer siden, Morten B skrev: Da kan man kanskje også fange opp batteristatusen? Og sende den via MQTT. Den kan videre benyttes til å skru på lading av brettet når nivået er lavt. Jeg bruker Zanzito for å rapportere batteristatus for alle telefoner og nettbrett i familien (via MQTT). Siter
Morten B Skrevet 23. november 2017 Skrevet 23. november 2017 15 minutter siden, berland skrev: Jeg bruker Zanzito for å rapportere batteristatus for alle telefoner og nettbrett i familien (via MQTT). Hva bruker du som payload for batteristatus? Siter
berland Skrevet 23. november 2017 Skrevet 23. november 2017 Zanzito rapporterer batteristatus som et heltall mellom 0 og 100 som payload. Siter
Morten B Skrevet 23. november 2017 Skrevet 23. november 2017 52 minutter siden, berland skrev: Zanzito rapporterer batteristatus som et heltall mellom 0 og 100 som payload. Ja var bare jeg som trodde jeg måtte lage den selv og legge inn payloaden men etter å ha titta i manualen var det jo veldig mye enklere Det så ut som en flott app. Siter
ZoRaC Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Skrevet 5. desember 2017 På 2.9.2017 den 8.50, Moskus skrev: HAHAHA! Nei, vent.... HAHAHAHAHAHA! (Seriøst, hvor lenge har vi ventet på denne?) Lenge nok? https://www.tronika.no/no/ip-kamera/1063-smart-video-dorklokke-intercom.html Siter
Moskus Skrevet 5. desember 2017 Skrevet 5. desember 2017 2 minutter siden, ZoRaC skrev: Lenge nok? https://www.tronika.no/no/ip-kamera/1063-smart-video-dorklokke-intercom.html Det tok jo bare 2++ år? Prisen er iallfall høy nok... ? Siter
xibriz Skrevet 5. desember 2017 Skrevet 5. desember 2017 Hvis de har brukt 2 år på den ringeklokken så skjønner jeg prisen... må jo håve inn utviklingskostnadene 1 1 Siter
JohnMartin Skrevet 6. desember 2017 Skrevet 6. desember 2017 (endret) 18 hours ago, Moskus said: Det tok jo bare 2++ år? Prisen er iallfall høy nok... Må ikke klage på prisen. Skal være glad du ikke bor i Danmark: https://youcontrol.dk/fibaro-enheder/fibaro-intercom-doorbell.html ? ? Edit: Ser forøvrig at resten av Fibaro utstyret på den siden var jo ganske "billig". Hvis man får handle eks mva. Endret 6. desember 2017 av JohnMartin 3 Siter
baronKanon Skrevet 11. desember 2017 Skrevet 11. desember 2017 (endret) Ingen andre som er litt gira på Heatit Z-Stoveguard? Skal bygge om kjøkkenet (ett år på overtid) til våren/sommeren/høsten (alt avhengig av plan og bygg osv.). Funker som vanlig, men med energimåling etc. Kjekt å ha? Jeppers! Endret 11. desember 2017 av baronKanon 5 Siter
Moskus Skrevet 11. desember 2017 Skrevet 11. desember 2017 17 minutter siden, baronKanon skrev: Ingen andre som er litt girap å Heatit Z-Stoveguard? Hey! Den har jeg ikke fått med meg, så takk for tipset. Siter
autoola Skrevet 12. desember 2017 Skrevet 12. desember 2017 Manga Screen 2 ser ut som eit interessant alternativ for lokale paneler. 4.8″, 720p eller 5.9″ 1080p touchpanel med HDMI for USD99. Laget av ein nordmann (kom over den via artikkel på NRKbeta). Kickstarterkampanje der ventetida ser ut til å vera over, med levering i desse dager. 3 Siter
petersv Skrevet 13. desember 2017 Skrevet 13. desember 2017 On 12/11/2017 at 09:09, baronKanon said: Ingen andre som er litt gira på Heatit Z-Stoveguard? Skal bygge om kjøkkenet (ett år på overtid) til våren/sommeren/høsten (alt avhengig av plan og bygg osv.). Funker som vanlig, men med energimåling etc. Kjekt å ha? Jeppers! Men støtter den ikke noe annet en temperatur i kontakten? Mye vil ha mer Vil ha effekt og forbruk. Siter
baronKanon Skrevet 13. desember 2017 Skrevet 13. desember 2017 2 minutter siden, petersv skrev: Men støtter den ikke noe annet en temperatur i kontakten? Mye vil ha mer Vil ha effekt og forbruk. Sitat FUNCTIONS ... Power metering ... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.