Moskus Skrevet 1. september 2017 Skrevet 1. september 2017 Tror jeg må prøve dette: http://thehomeremote.com/ Designer, og app'er til både iOS, Android og Windows. 1 Siter
Lazarus Skrevet 1. september 2017 Skrevet 1. september 2017 Et mer brukervenlig alternativ til openremote? Ser jo interessant ut.. Men mangler kompabilitet med noen systemer dessverre... ? Siter
Gaute Skrevet 1. september 2017 Skrevet 1. september 2017 Dette så jo ganske bra ut. Ganske enkelt og raskt, laster mye raskere enn HSTouch på mobilen. Tar litt tid å sette opp, men blir ganske bra ? Siter
Moskus Skrevet 2. september 2017 Forfatter Skrevet 2. september 2017 10 timer siden, Gaute skrev: Ganske enkelt og raskt, laster mye raskere enn HSTouch på mobilen. Ja, det er fordi HStouch, tåpelig nok, ikke cacher ikoner og deler av grafikken. Jeg har testet det, og kommer nok ikke til å bruke det før de støtter HTTPS. Siter
ZoRaC Skrevet 2. september 2017 Skrevet 2. september 2017 6 timer siden, Moskus skrev: Jeg har testet det, og kommer nok ikke til å bruke det før de støtter HTTPS. Men det gjør vel ikke HSTouch heller? Siter
Moskus Skrevet 2. september 2017 Forfatter Skrevet 2. september 2017 28 minutter siden, ZoRaC skrev: Men det gjør vel ikke HSTouch heller? Jo, via MyHS gjør den det. Siter
ZoRaC Skrevet 2. september 2017 Skrevet 2. september 2017 25 minutter siden, Moskus skrev: Jo, via MyHS gjør den det. Ok, merkelig at de ikke tilbyr det direkte også. Siter
Moskus Skrevet 2. september 2017 Forfatter Skrevet 2. september 2017 1 time siden, ZoRaC skrev: Ok, merkelig at de ikke tilbyr det direkte også. Tja, det kan man si. Men det er jo forholdsvis enkelt. Jeg tipper MyHS er en HTTP(S)-tunnel. Altså ligger alt av kryptering på MyHS-serveren, og HomeSeer skriver bare den genererte web-siden til MyHS via MyHS sin krypterte kanal. Siter
ZoRaC Skrevet 3. september 2017 Skrevet 3. september 2017 18 timer siden, Moskus skrev: Tja, det kan man si. Men det er jo forholdsvis enkelt. Jeg tipper MyHS er en HTTP(S)-tunnel. Altså ligger alt av kryptering på MyHS-serveren, og HomeSeer skriver bare den genererte web-siden til MyHS via MyHS sin krypterte kanal. Ja, det kan kanskje stemme. Det er nok enklere for dem å implementere også. Siter
Moskus Skrevet 4. september 2017 Forfatter Skrevet 4. september 2017 Ja, og de trenger kun å holde styr på et sertifikat. Ser jo poenget, selv om det går litt treigt for oss her i Europa. Men Rich nevnte noen rykter om å sette opp en server i UK også. Det hadde jo hjulpet. 1 Siter
Gjelsvik Skrevet 11. september 2017 Skrevet 11. september 2017 Noen som fikk testet dette noe mer? FIkk lagt inn designeren, men kom ikke helt igang med hvordan man heter f.eks devicetext, image og verdi. Kan man ha statusmapping slik som i Hstouoch, (typ. hvis value er mer enn X så vises et annet ikon)? Siter
Moskus Skrevet 11. september 2017 Forfatter Skrevet 11. september 2017 Venter på HTTPS-støtte... Det er lovet, men uten å si når. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.