Steinis Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 (endret) Lurer litt på dette eventet her: Her blir alt lyset slått av etter 1 minutt og det var jo ikke tanken. Ville gjerne sette lys på når man kommer inn, så dimme taklyset etter 10 min, deretter vente 1 minutt til for å slå av alt sammen. Trodde eventer var bygd opp slik at den ikke gikk videre før det hadde gått 10 min. Må jeg sette den siste tiden til 11 minutter for at det skal virke? Den går forresten opp til 33% etter de 10 minuttene har gått:P Endret 10. juni 2016 av Steinis 1 Siter
GeneralVirus Skrevet 10. juni 2016 Skrevet 10. juni 2016 (endret) Når du bruker delay så kjøres alle umiddelbart og det lages 2 nye eventer under delayed device actions som kjøres etter 10 og ett minutt. Så du må sette den siste til 11 minutter. Du kan forsåvidt bruke wait kommandoen for å få det slik du vil ha det. Trur jeg, har aldri brukt den. Endret 10. juni 2016 av GeneralVirus 1 Siter
Steinis Skrevet 10. juni 2016 Forfatter Skrevet 10. juni 2016 sånn det henger sammen ja, takk:) Siter
Moskus Skrevet 11. juni 2016 Skrevet 11. juni 2016 Du kan bruke Wait, men den låser eventet, som betyr at du ikke får avbrutt det (f.eks. med ny trigging av bevegelsessensoren). Siter
Steinis Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Skrevet 11. juni 2016 ok, greit å vite:) Det var jo veldig greit å bare bruke 11 minutter, man må bare vite om hvordan det henger sammen:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.