Salvesen Skrevet 2. september 2017 Skrevet 2. september 2017 (endret) Etter overgang fra linux basert hs3 til windows har jeg hatt litt trøbbel med alexa. Når jeg prøver å gi kommandoer via alexa til homeseer får jeg til svar at hs3 må være i versjon 239 eller høyere. Men jeg kjører nå .319 ? Noen som har opplevd det samme eller har noen tips? Har prøvd å disable skill i alexa og logge inn på ny uten hell. Endret 2. september 2017 av Salvesen Siter
Moskus Skrevet 2. september 2017 Skrevet 2. september 2017 Når du logger på via MyHS, så er det din nye installasjon du logger på? Siter
Salvesen Skrevet 2. september 2017 Forfatter Skrevet 2. september 2017 25 minutter siden, Moskus skrev: Når du logger på via MyHS, så er det din nye installasjon du logger på? Stemmer:) Siter
Salvesen Skrevet 2. september 2017 Forfatter Skrevet 2. september 2017 Ser ut som jeg kom til bunns i det, kom på at det er to skiller til HS og logget ut og inn på den andre og det ser nå ut til å fungere igjen 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.