Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hvilke enheter bruker dere for å stabilt styre varmeovner og slikt?

Har HS3PRO hjemme og noen Fibaro multisensorer, men de stoler jeg ikke helt på, tror jeg..

Har en Telldus z-net lite på hytta, og der er det litt kritiskt hvis det fryser i rørene. 

Har ring hytta varm der idag, men vil prøve å gå over til Z-wave..

Noen som styrer varme, og vil komme med tips/erfaringer?

Tips til utv temp føler også?

Skrevet

Jeg bruker 2 Aeotec multisensor 6, en i stuen og en i mancaven til å styre varmen, kan ikke klage på de (de kjører på usb kabel).

Er noen på forumet som har enten Aeotec multisensor eller fibaro multisensor ute mener jeg, da muligens multisensor 4 eller 5 fra aeotec om jeg ikke husker feil. Lurer på om de slukte litt mer batteri om vinteren, men ellers ok.

Skrevet

Hvis du vil ha noe som fungerer selv om en hjerne  er nede (men det skal den jo ikke være), så kjøp en Multireg/HeatIt-termostat og Aeon Labs innstikk-moduler (evt fra Fibaro). :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.