JohnMartin Skrevet 6. september 2017 Skrevet 6. september 2017 Prøvde å logge meg på via en jobb maskin i natt, men fikk opp følgende melding når jeg skulle logge på via google. Siter
iblis Skrevet 6. september 2017 Skrevet 6. september 2017 Prøvde du å logge deg på via en google konto? Siter
Tverfyll Skrevet 6. september 2017 Skrevet 6. september 2017 Ser at jeg får samme melding om jeg trykker "logg inn via google". Jeg bruker ikke denne funksjonen selv, men kan virke som om den ikke fungerer=) Siter
iblis Skrevet 6. september 2017 Skrevet 6. september 2017 Da har vi kommet nærmere feilen. Takk for info@Tverfyll [emoji6]Skal se om jeg finner ut av det i kveld. Siter
JohnMartin Skrevet 6. september 2017 Forfatter Skrevet 6. september 2017 5 hours ago, iblis said: Prøvde du å logge deg på via en google konto? 4 hours ago, Tverfyll said: Ser at jeg får samme melding om jeg trykker "logg inn via google". Jeg bruker ikke denne funksjonen selv, men kan virke som om den ikke fungerer=) Det stemmer som @Tverfyll skriver. Er når jeg prøver å benytte "logg inn via google". Er kun det jeg har brukt. Funket fint inntil i natt når jeg skulle logge inn fra en ny maskin Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.