Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Spørsmål

Skrevet

Holder som nevnt tidligere på å planlegge oppussing av et hus.

Fruen har meddelt at vi skal ha takvindu på loftstuen.

I min søken etter takvindu, så kom jeg da over Velux Integra.

Har ganske mange funksjoner, men vil jo så klart gjerne ha mulighet til å styre dette via HS.

Står på nettsiden at produktene bygger på sikker io-homecontrol® -teknologi. Hva nå enn det betyr?

Tror dere det er noe håp om å få dette inn i HS?

Eller er det noen andre vinduer som er enklere? =)

7 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

• 0
Skrevet

Har sjekket litt rundt og fant èn annen leverandør med elektriske vinduer, Fakro.

EL-DREVNE SENTERHENGSLEDE VINDUER Z-Wave

Dette vinduet har motor og fjernstyring, slik at du enkelt kan betjene åpning/lukking samt styre solskjerming.
Vinduet kommer med regnsensor, som automatisk aktiverer lukkefunksjonen når det kommer nedbør.

Sto ellers veldig lite om produktet, men har sendt de en e-post å etterspurt dokumentasjon og nærmeste forhandler :)

• Like 1
  • 0
Skrevet

Har du kommet lenger med dette? Jeg ser Velux har en gateway til dette..... https://www.velux.com/api/klf200 
Jeg har funnet en pris på 2700,-   her i landet men ser endel britiske nettsider har den til rett over 1000,- +mva og frakt++

• 0
Skrevet
8 hours ago, morten6883 said:

Har du kommet lenger med dette? Jeg ser Velux har en gateway til dette..... https://www.velux.com/api/klf200 
Jeg har funnet en pris på 2700,-   her i landet men ser endel britiske nettsider har den til rett over 1000,- +mva og frakt++

Ble aldri noe takvindu.

Ble helt nytt hus i stede for oppussing. :)

• Haha 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.