Kimzer Skrevet 8. september 2017 Skrevet 8. september 2017 Hei, Noen som vet om man kan kontrollere wrm 252 fra nexa med en hue bridge? Eller må jeg ut å kjøpe meg noe annet? Har eventuelt en RPi tilgjengelig. Siter
Moskus Skrevet 8. september 2017 Skrevet 8. september 2017 WMR-252 er en 433MHz enhet og kan ikke brukes sammen med Hue Bridge. Du trenger en RFXtrx433 eller RFlink koblet til OpenHAB-maskinen din. Og selv om Nexa nå har Z-wave, kan den ikke legge til Hue (som bruker Zigbee). Siter
Kimzer Skrevet 8. september 2017 Forfatter Skrevet 8. september 2017 (endret) Gikk for en RFLink til RPi. Men så er da problemet at jeg ikke finner noe ved bruk av RFScanner. Skal vistnok være noen koder for å sende diverse signaler til WMR252. Peiling? http://elektronikforumet.com/wiki/index.php/RF_Protokoll_-_Nexa_självlärande Fant dette. Men forstår ikke det helt. Endret 8. september 2017 av Kimzer edit Siter
Moskus Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 16 timer siden, Kimzer skrev: Peiling? Nei, jeg bruker RFXtrx433 (som også har en god Binding til OpenHAB). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.