ZoRaC Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 (endret) Mye IoT og smartbygg på Atea Community i år. Flere som skal/har vært der? Endret 12. september 2017 av ZoRaC 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 12. september 2017 Forfatter Del Skrevet 12. september 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 12. september 2017 Forfatter Del Skrevet 12. september 2017 (endret) BLE 5.0 spås å kunne lokalisere på +/- 1 cm om et par år. Endret 12. september 2017 av ZoRaC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 12. september 2017 Forfatter Del Skrevet 12. september 2017 (endret) Philips sine lys går på PoE - 30 watt, en kabel og så har man lys og styring/sensorering via samme kabel! Lys, temp, CO2, bevegelse rapporteres av alle lysarmaturer. Endret 12. september 2017 av ZoRaC 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kensko Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Kunne vært interessant. Var det verdt tiden synes du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 7 timer siden, ZoRaC skrev: BLE 5.0 spås å kunne lokalisere på +/- 1 cm om et par år. Dette har vel Bluetooth sagt i en evighet nå... ... tror Datatilsynet kommer til å få litt å henge fingrene i i tiden fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 13. september 2017 Forfatter Del Skrevet 13. september 2017 (endret) 11 timer siden, Moskus skrev: Dette har vel Bluetooth sagt i en evighet nå... ... tror Datatilsynet kommer til å få litt å henge fingrene i i tiden fremover. Det var Atea som sa at en av deres underleverandører hadde "spådd" det, så ikke sikkert det stemmer. Han som holdt foredraget er sterkt involvert i byggingen av verdens smarteste bygg utenfor Sola (ferdig i mai). 16 timer siden, Kensko skrev: Kunne vært interessant. Var det verdt tiden synes du? Tja, litt mye industri 4.0, maskinlæring og sånt. Eneste interessante for smarthus var dette ene foredraget. De hadde også noe om smarthus og velferd, men det foredraget var jeg ikke på. De hadde en slik på standen sin, men det var ingen der når jeg kikket på den... Endret 13. september 2017 av ZoRaC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 28 minutter siden, ZoRaC skrev: Han som holdt foredraget er sterkt involvert i byggingen av verdens smarteste bygg utenfor Sola (ferdig i mai). Det ligger jo på Tasta allerede. (sorry, klarte ikke dy meg) 29 minutter siden, ZoRaC skrev: De hadde en slik på standen sin, men det var ingen der når jeg kikket på den... Så du hva den hvite "dingsen" nederst til venstre var? Er det knapper eller er det lys-varsling ? (Jeg ville hatt spørsmål til produsenten om begge... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 13. september 2017 Forfatter Del Skrevet 13. september 2017 (endret) 1 time siden, Moskus skrev: Det ligger jo på Tasta allerede. (sorry, klarte ikke dy meg) Haha! 1 time siden, Moskus skrev: Så du hva den hvite "dingsen" nederst til venstre var? Er det knapper eller er det lys-varsling ? (Jeg ville hatt spørsmål til produsenten om begge... ) Dessverre, aner ikke hva de har brukt. Aner ikke teknologi engang... Det er en bryter med 8 knapper. De brukte den til å simulere en del sensor-input. Du får melde deg på og dra og spørre dem! https://community.atea.no/event/communitystvg17/form/stavanger-kunder Endret 13. september 2017 av ZoRaC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.