MrM Skrevet 12. september 2017 Skrevet 12. september 2017 Er det greit å handle på homeseer.com, toll/moms og frakt kommer i tillegg? eller er det like greit å handle i Norge? noen erfaringer? Siter
Moskus Skrevet 13. september 2017 Skrevet 13. september 2017 Hvis du kjøper programmet så er vel det beste å handle direkte. Skal du ha en "hub" (som Zee2) så kan du vel like greit handle hos intin.no. Siter
Ronny Skrevet 13. september 2017 Skrevet 13. september 2017 Bare ikke gjør som meg og kjøp med feil frekvens. Har en "Goodiebag" med dingser for US frekvens liggende her...? Siter
Moskus Skrevet 13. september 2017 Skrevet 13. september 2017 2 timer siden, Ronny skrev: Bare ikke gjør som meg og kjøp med feil frekvens. Har en "Goodiebag" med dingser for US frekvens liggende her... Programvaren er lik, uansett hvor man kjøper den fra. .... men hardware er fort ulik, ja. HomeSeer selger riktignok Zee2 og Z-NET i EU versjon, men dobbeltsjekk at det er det du har valgt. Ellers er alt annet i HomeSeer sin butikk kun US-frekvens, så vidt jeg vet. Siter
Snurre Skrevet 15. september 2017 Skrevet 15. september 2017 Programvare er helt super å kjøpe fra homeseer.com. sendte Mail og spurte om 50% rabatt på hstouch, og jammen fikk jeg en rabatt kode i retur. Utrolig bra service ??? Hardware hadde jeg nok vært mer skeptisk til. ?? mvh S Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.