Dreuf Skrevet 14. september 2017 Skrevet 14. september 2017 Jeg har en del batteri-enheter, brytere Wallc-s og Fibaro bevegelsessensorer.. Problemet mitt er at om jeg kjører Heal network eller restarter domoticz så kommer alle inn med id og type 00x0000. Da må jeg finne frem stigen min og klatre opp for å vekke alle sensorene igjen (3xtrykk på knapp).. Gjør jeg ikke dette så virker systemet enten ikke, eller veldig tregt... Har jeg noen feil innstillinger, eller er det bare sånn det er? Siter
Hr Kotelett Skrevet 5. oktober 2017 Skrevet 5. oktober 2017 Korte svaret er at noe er feil ja ? jeg hadde det ikke sånn når jeg hadde domoticz, de kommer heller ikke om du venter en stund? De må vekkes? Og kun z wave utstyr? Siter
Nexst Skrevet 5. oktober 2017 Skrevet 5. oktober 2017 For du trenger ikke inkludere dem på nytt? Noe er feil ja.. Ikke vært borti. Eneste jeg tenkte på var på en tidligere Ubuntu innfall jeg hadde så endret den usbtype for hver gang jeg tok ut og inn usbstick Til jeg til slutt klarte noe config. Siter
Dreuf Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter Skrevet 6. oktober 2017 Jeg har lagt inn fast adresse til uzb1, feilen er kun på Z-wave utstyr. (433mhz utstyret lever alltid sitt eget liv og sender info når det vil). Nå har jeg kjørt en "heal network" og ventet ganske lenge (jeg er litt dårlig på tålmodighet) og det ser ut som enhetene kommer tilbake i tur og orden, så spørs om det bare er det at det tar tid, opptil flere dager.. Mao å aktivere "heal network" hver natt fungerer ikke. Siter
Moskus Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 52 minutter siden, Dreuf skrev: Mao å aktivere "heal network" hver natt fungerer ikke. Ikke på batterienheter, nei. De må våkne før "heal" skal ha noen effekt. Men du kan aktivt vekke dem selv, og heale en for en. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.