Erling Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Torsdag 21. - lørdag 23. september er det Supertilbud med mellom 20 til 30 % rabatt i en rekke kjente butikker og nettbutikker. Betal varene med ditt private Mastercard fra DNB. Rabatten trekkes fra på din neste Mastercard-faktura. Husk at du alltid får mest igjen for tilbudene om du betaler fakturaen i sin helhet ved forfall! Clas Ohlson 25 % Nyttige dingser siden 1918 Tilbudet gjelder i alle butikker i Norge, samt i den norske nettbutikken.» Besøk Clas Ohlson sin nettbutikk Lampehuset 30 % Belysning inne og ute Lampehuset er ledende på belysning og tilhørende produkter i Norge. Tilbudet gjelder i alle butikker i Norge, samt i nettbutikken.» Besøk Lampehuset sin nettside https://m.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/supertilbud.html?sms=c01 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Verdt å merke seg! https://m.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/kort-som-gir-rabatter.html Mitt private MasterCard fra DnB gir ikke rabatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Hvordan ser ditt ut da? @ZoRaC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Akkurat nå, Venin skrev: Hvordan ser ditt ut da? @ZoRaC Http://www.rodekorsmastercard.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnMartin Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Er det noe spesielt man burde kjøpe når man ikke har noe, men skal pusse opp et helt hus og trenger alt? [emoji13]Var det slik at Sensative Strips ikke var så bra?Sent fra min F8331 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 2 minutter siden, JohnMartin skrev: Var det slik at Sensative Strips ikke var så bra? Jeg har 2 stk, veldig fornøyd! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnMartin Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Jeg har 2 stk, veldig fornøyd! [emoji4] Høres jo bra ut.Noen flere som har erfaring?Kjedelig med bomkjøp når jeg trenger 9stk. [emoji4]Sent fra min F8331 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 21. september 2017 Forfatter Del Skrevet 21. september 2017 +2 hos meg, har fungert i +1 år nå, vil ha noen ekstra nå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Hos meg virker ikke batterirapportering da (i hvertfall ikke på den ene, som melder 0%), men med 10 år batteritid, så har jo ikke det noe å si... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venin Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Er på ferie og har glemt MasterCardet hjemme. FML. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr Kotelett Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Kanskje jeg skulle hatt meg et mastercard.... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnMartin Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Da var det bestilt 10stk Sensative strips. Får bare håpe det ikke blir et bomkjøp ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2017 På an igjen: SUPERTILBUD HOS POWER OG HOME & COTTAGETorsdag 26. til og med lørdag 28. oktober er det Supertilbud med 20 % rabatt hos Power og 25 % rabatt hos Home & Cottage når du betaler med ditt private Mastercard fra DNB. Tilbudet gjelder i alle butikker i Norge, samt i nettbutikk. Tilbudet gjelder alle varer, med noen få unntak (les under). Rabatten trekkes automatisk fra på neste faktura. https://www.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/kort/supertilbud.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.