Dennis87 Skrevet 25. mars 2018 Skrevet 25. mars 2018 (endret) En som har laget Melcloud component til Home Assistant. Testet det litt nå og ser ut til å fungere veldig bra mot Kaiteki. Component må legges inn manuelt siden den ikke er en del av release enda men er veldig enkelt. Tar maks 5 min. https://github.com/o0Zz/ha-melcloud/ Endret 25. mars 2018 av Dennis87 Siter
Christian Skrevet 4. april 2018 Forfatter Skrevet 4. april 2018 Jeg har ikke glemt dette, har bare hatt litt pasue fra dette prosjektet, men har begynt så smått igjen. Har fått alle devicer til å vises og refresh fungerer, driver med å få knapper til å kunne styre selve pumpa. Siter
Nerox Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 Hvordan er statusen her ? Tenkte og kjør denne på min. Kateki har noen her en liten guide ? Har HS3 Siter
aleks Skrevet 25. september 2018 Skrevet 25. september 2018 15 hours ago, Nerox said: Hvordan er statusen her ? Tenkte og kjør denne på min. Kateki har noen her en liten guide ? Har HS3 Nesten ferdig med hs3 plugin for melcloud / kateki. Tenker meg ute om en ukes tid 2 Siter
aleks Skrevet 21. november 2018 Skrevet 21. november 2018 Ikke fra min del. Etter mye fikling med HS3 fant jeg ut det sparer meg så mye tid å bruke HA og fant ingen fordeler med HS3 over denne. Kanskje en smakssak Så har ptt droppet utviklingen av plugins for HS3 Siter
Moskus Skrevet 21. november 2018 Skrevet 21. november 2018 23 minutter siden, aleks skrev: Etter mye fikling med HS3 fant jeg ut det sparer meg så mye tid å bruke HA Vi snakkes om dette om et par år... Siter
aleks Skrevet 21. november 2018 Skrevet 21. november 2018 3 minutes ago, Moskus said: Vi snakkes om dette om et par år... Haha, ja altså ingenting i mot HS3, så er ikke umulig å prøver det igjen i fremtiden. Det er for meg mer enn tilgjengelighet vs tidsbruk-ting. Siter
Knutarn Skrevet 2. desember 2018 Skrevet 2. desember 2018 Så blir ingen plugins til denne pumpa? Siter
Julius Skrevet 2. desember 2018 Skrevet 2. desember 2018 I så fall, kan du ikke dele det du har på GitHub i tilfelle andre vil fortsette Siter
Freddie Skrevet 8. januar 2020 Skrevet 8. januar 2020 Kanskje litt off-topic, men basert på informasjonen som ligger tilgjengelig om dette emnet, ble jeg inspirert og har derfor laget en PowerShell-modul for styring av pumper via MELCloud. Er det noen der ute som finner dette interessant, kan dere lese mer på bloggen min her. Github repo: https://github.com/freddiemc88/Control-MELCloudDevice 1 Siter
Moskus Skrevet 8. januar 2020 Skrevet 8. januar 2020 For fremtidig info, @Guahtdim har fortsatt programmeringen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.