matvik Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Har over den siste måneden slitt veldig med å en rekke ting til å fungere i HomeSeer og da jeg har hatt en del problemer som andre ikke har hatt så har jeg begynt å se på variablene. Det ser ut som om det at jeg kjører Ubuntu 17.04 server sammen med HomeSeer .357 på en virtuell maskin er noe som ikke akkurat er standard. Derfor lurer jeg, hvis jeg skal komme igang med noe stabilt så jeg får startet å automatisere istedenfor troubleshoote, hva kjører dere stabilt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Ubuntu 16.04 og HS .318 på ESXi 6.5. Det er ikke tilfeldigvis kommunikasjon med Z-wave du sliter med? For USB-passthrough er ustabilt forbi hvert fall UZB1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matvik Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 Takker! Har testet ut litt forskjellig og fikk det til å fungere fint med Ubuntu 16.10 og HS .318. Ser nå at når jeg nedgraderte fra .357 til .318 på Ubuntu 17.04 så fungerte det også, så skal teste litt mer nå men akkurat nå ser det ut som om Ubuntu 17.04 og HS .318 er en god kombinasjon. Fikk en rekke feil på .357: - Zwave enheten falt ut hele tiden. - plugins fungerte ikke - fikk monofeil i logge - Generell treghet and the list goes on. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Ja, jeg så på tråden til .357 på HS-forumet og at mange opplevde litt krøll, så jeg har avventet litt med oppgradering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matvik Skrevet 25. september 2017 Forfatter Del Skrevet 25. september 2017 Er ikke erfaren nok med HomeSeer, men trodde ikke det var såpass ustabilitet mellom releasene. Virket jo som f.eks .362 ikke var testet i det hele tatt.. Skal vente lenger neste gang! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.