Andreas Skrevet 25. september 2017 Skrevet 25. september 2017 Går det å få sonos-grupper til å ligge som valg under "Edit speaker Clients" på Speak-eventer? Siter
iceball Skrevet 8. desember 2017 Skrevet 8. desember 2017 På 25.9.2017 den 22.20, Andreas skrev: Går det å få sonos-grupper til å ligge som valg under "Edit speaker Clients" på Speak-eventer? Litt gammelt spørsmål, men tenkte å svare siden jeg fant en "løsning", som ikke nødvendigvis er optimal den heller. Uansett, kanskje folk har litt tips og triks å dele rundt sonos pluginen. Dokumentasjonen er tross alt ikke helt rett frem.. Testet med sonos og hs3 speaker client på en laptop som "default" bruker. Under sonos config, velg always forward under proxy flag (velg et av de andre alternativene hvis all snakking skal gå via sonos). Ved å skrive 0,100 under Intercept speaker devices for en link group og ikke legge inn noe under selected speaker clients når du lager event så vil det fungere. 1 2 Siter
Andreas Skrevet 9. desember 2017 Forfatter Skrevet 9. desember 2017 Takker! Skal teste dette ikveld! Siter
iceball Skrevet 11. desember 2017 Skrevet 11. desember 2017 En liten oppdatering som jeg glemte. ? Jeg hadde bygd opp mine snakke eventer med action "speak" c:\..chime.wav|c:\...tts.mp3 Det fungerer fint med Sonos å separere speak med | (separatortegn), men det fungerer ikke med HomeSeer Speaker appen på min laptop. Da må det lages to actions med speak etter hverandre. Så ingen krise, men greit å vite i tilfelle man blander litt systemer. Siter
Moskus Skrevet 12. desember 2017 Skrevet 12. desember 2017 8 timer siden, iceball skrev: men det fungerer ikke med HomeSeer Speaker appen på min laptop ... er det ikke bare å velge alle klientene? Trykk på det røde flyet: Siter
iceball Skrevet 12. desember 2017 Skrevet 12. desember 2017 ... er det ikke bare å velge alle klientene? Trykk på det røde flyet: Nja, problemet er at Sonos enhetene og link gruppene (snakke grupper av sonos enheter) ikke legger seg inn som speaker clients. Så man må eksempelvis skrive $sonos$default$, trykke add, ok, for hver eneste event. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.