Salvesen Skrevet 27. september 2017 Skrevet 27. september 2017 Lurer på om dette er "normalt", om jeg setter setpunkt til si 30 grader fra 20 går det ett par minutt før den viser temperatur som 30 grader både i display og homeseer. Er dette en "normal" bug? Selve termostaten ser ut til å virke, men gradene er altså helt på bærtur. med en død heatit og nå dette med en fersk Multireg begynner jeg å bli ganske oppgitt thermofloor eller hva de heter... Siter
ZoRaC Skrevet 27. september 2017 Skrevet 27. september 2017 Hva slags føler? Det kan hende dette er normalt om du bruker den integrerte føleren. Siter
Salvesen Skrevet 27. september 2017 Forfatter Skrevet 27. september 2017 Akkurat nå, ZoRaC skrev: Hva slags føler? Det kan hende dette er normalt om du bruker den integrerte føleren. Er gulvsensor, og etter hva jeg kan se er den satt til dette også:/ Siter
kikkomana Skrevet 27. september 2017 Skrevet 27. september 2017 (endret) Hei. Har du satt sensor-mode til F-mode=gulvføler og rett motstand på gulvsensoren? Jeg opplevde det du skriver, at den fysiske termostaten viste "satt temperatur" og ikke målt temperatur, men da stod den i A-mode. Her er et bildet av hva jeg har stilt inn, riktig nok i Fibaro Home Center 2... Endret 27. september 2017 av kikkomana Siter
Salvesen Skrevet 27. september 2017 Forfatter Skrevet 27. september 2017 52 minutter siden, kikkomana skrev: Hei. Har du satt sensor-mode til F-mode=gulvføler og rett motstand på gulvsensoren? Jeg opplevde det du skriver, at den fysiske termostaten viste "satt temperatur" og ikke målt temperatur, men da stod den i A-mode. Her er et bildet av hva jeg har stilt inn, riktig nok i Fibaro Home Center 2... Bingo! Jeg var sikker på at jeg hadde sjekket ut dette punktet, men den sto til A! Takker:) rart at den står til A default egentlig, men det er nå så. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.