TMB Skrevet 4. oktober 2017 Skrevet 4. oktober 2017 Philips har akkurat sluppet en oppdatering til Hue Bridge V2 som legger til Dimmer Switch, Motion Sensor og Tap Switch i HomeKit slik at man kan konfigurere brytere til å styre annet utstyr som ikke er Hue-pærer f.eks. lamper koblet gjennom Z-wave-plugger. Jeg måtte oppdatere til nyeste iOS før jeg fikk tilgang til nyeste Hue-appen i App Store. Siter
Moskus Skrevet 4. oktober 2017 Skrevet 4. oktober 2017 2 timer siden, TMB skrev: man kan konfigurere brytere til å styre annet utstyr som ikke er Hue-pærer f.eks. lamper koblet gjennom Z-wave-plugger. Her datt jeg av. Hvordan styrer Hue lamper via Z-wave? Siter
borg1n Skrevet 4. oktober 2017 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg antar man kan ha eventer på Hue komponenter som driver annet i HomeSeer (just guessing) Siter
TMB Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Skrevet 4. oktober 2017 26 minutter siden, Moskus skrev: Her datt jeg av. Hvordan styrer Hue lamper via Z-wave? Beklager dårlig formulering. Det jeg mente var at man kan bruke Hue-bryterne til å skru av/på andre enheter som ligger i Home-appen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.