Anders Hauge Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Om den bare kunne hatt z-wave integrasjon....? :-) Sitat: "It only compatible with Wi-Fi now. We sure ‘Wi-Fi’ is the best option to operate the device in many cases. But we will consider developing the Zigbee or Z-Wave version later." Endret 6. oktober 2017 av Anders Hauge Siter
Anders Hauge Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter Skrevet 6. oktober 2017 Merker jeg blir litt skeptisk når det står at Telldus skal utvikle z-wave delen... Er ikke imponert over stabiliteten til Telldus til nå iallefall... Men "Mars 2017"...? Er det noen som har slike? Siter
Salvesen Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 3 minutter siden, Anders Hauge skrev: Merker jeg blir litt skeptisk når det står at Telldus skal utvikle z-wave delen... Er ikke imponert over stabiliteten til Telldus til nå iallefall... Men "Mars 2017"...? Er det noen som har slike? De er ikke levert enda nei, hvor bra de fungerer over z-wave vill vise seg ja Mange som har bestilt her inne Siter
Evelen Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 hvis det har et enkelt og godt API så er jo WIFI vell så greit vil jeg si. Siter
Salvesen Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 3 minutter siden, Evelen skrev: hvis det har et enkelt og godt API så er jo WIFI vell så greit vil jeg si. Veldig enig i dette egentlig Siter
ZoRaC Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 3 timer siden, Evelen skrev: hvis det har et enkelt og godt API så er jo WIFI vell så greit vil jeg si. Vil ikke wifi spise opp batteriene? Siter
Automatikk Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 53 minutter siden, ZoRaC skrev: Vil ikke wifi spise opp batteriene? Røykvarslerene mine går på batterier, AA, og er på wifi. Varer i ca 10 år. Siter
ZoRaC Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 4 timer siden, Automatikk skrev: Røykvarslerene mine går på batterier, AA, og er på wifi. Varer i ca 10 år. Men da er de ikke på wifi 24/7! De kobler seg vel til wifi når alarmen går, for å varsle? Siter
Automatikk Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 Kobler seg til en gang i døgnet for å rapportere om selvtest. Siter
ZoRaC Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 3 minutter siden, Automatikk skrev: Kobler seg til en gang i døgnet for å rapportere om selvtest. Ja, det krever nok vesentlig mindre strøm enn å stå å lytte etter kommandoer 24/7. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.