bjwanvik Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg har lagt merke til, men ikke brydd meg så veldig mye om en snodig sak her. Kontrolleren, altså Node 1, får fryktelig mange enheter, uten at jeg helt vet hvorfor.. Jeg kunne scrollet videre ned på den lista der, og da kommer det flere HS Z-Net igjen.. Er det noen som vet hva det der skyldes for noe, og hva en kan gjøre for å få ryddet opp? Siter
Moskus Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 Hva skjer på noen av demhvis du trykker på Z-wave tab'en? Siter
Hr Kotelett Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 Godt det ikke bare er meg Venter spent på svar Siter
bjwanvik Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter Skrevet 6. oktober 2017 Hehe [emoji12]Det skjer ikke stort når jeg går på z-wave tab’en, får en melding om å bruke «controller management Pages». Får ikke lagt inn screenshot nå da forumet ikke vil la meg skrive på noen av pc’ene så tar det bare kjapt via Tapatalk. Siter
Hr Kotelett Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 Dette kommer opp på Z-wave tab'n når jeg klikker inn på de forskjellige Siter
Moskus Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 På alle? Hmm... lurer på om den egentlig trengs... Hør med HST-gutta: https://forums.homeseer.com/showthread.php?t=191082 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.