kris10an Skrevet 9. oktober 2017 Skrevet 9. oktober 2017 God aften automatikere, Blir en del timer foran tastaturet hver uke, og i den forbindelse har mitt gamle Logitech tastatur begynt å vise tegn på at det snart skal ut på de evige jaktmarker. Jeg trenger med andre ord et nytt tastatur som skal brukes 90% til web/forum/skrive/progge/confe og 10% til spilling. Har lest meg opp litt på disse Cherry MX switchene i mekaniske knastebrett og funnet ut at MX Brown høres ut til å være tingen for meg. Enkelt og greit: Hva har du, hva ville du kjøpt om du skulle hatt noe nytt og hvorfor? Siter
SK951 Skrevet 10. oktober 2017 Skrevet 10. oktober 2017 Mekanisk - med MX Brown (som jeg har i dag, Corsair K70). De lager litt lyd, men det venner man seg fort til. 1 Siter
Hr Kotelett Skrevet 10. oktober 2017 Skrevet 10. oktober 2017 Har bare prøvd ett mekanisk tastatur, men er kjempefornøyd med dette: https://www.elkjop.no/product/data/mus-og-tastatur/LTG910NEW/logitech-g910-orion-spectrum-gamingtastatur Har dog motsatt bruk enn deg 90% gaming og 10% alt annet ^^ 1 Siter
Kjetil Skrevet 10. oktober 2017 Skrevet 10. oktober 2017 Logitech K740 er mitt våpen, har 3stk. Jeg skriver betydlig kjappere og mer effektivt på det tastaturet enn de mekaniske jeg har prøvd. Sikkert ikke det beste til spilling men for meg er det ikke så viktig 1 Siter
kris10an Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter Skrevet 10. oktober 2017 Hadde jeg latt fornuften tale, så hadde nok K740 vært på vei i posten allerede. Er dog litt for fristet til å prøve et tastatur med Cherry MX Brown brytere, så foreløpig heller jeg mot Das Keyboard 4. Hadde Drevo Calibur kommer med nordisk layout så hadde det vært en no braier Siter
kris10an Skrevet 14. oktober 2017 Forfatter Skrevet 14. oktober 2017 Endte opp med et Cooler Master Masterkeys Pro RGB S, hvis noen måtte lure [emoji4] geekene på /r/mechanicalkeyboards på Reddit gikk god for det. Takker for tilbakemeldinger uansett! Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Siter
DeVille Skrevet 14. oktober 2017 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg lurte! ? Hvilken Cherry-farge, da? Siter
kris10an Skrevet 14. oktober 2017 Forfatter Skrevet 14. oktober 2017 Det ble Brown, @DeVille Har bestilt et lite lass med keycaps fra Ebay for å personifisere det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.