Johs. Skrevet 18. juni 2016 Skrevet 18. juni 2016 Synes denne blogen var rimelig dekkende. Johs. 1 Siter
GeneralVirus Skrevet 18. juni 2016 Skrevet 18. juni 2016 Så denne tidligere, ble postet på HomeSeer forumet. Enig i det de skriver, kommer også selv fra ett annet system (Vera) til HomeSeer. Den beste investeringen jeg har gjort innen hjemmeautomasjon. Siter
Moskus Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 Denne hadde ikke jeg fått med meg. Takk! Sitat If you think about it, the Home Automation controller is the heart of your system, so why should it be the cheapest part? Over time we'd likely spend thousands as we automate more of our homes - lighting, heating, security, blinds, etc - shouldn't the price tag of the controller reflect the responsibilities that it has? Som om jeg skulle sagt det selv. Eller: Nøyaktig som jeg har sagt det selv! Og, merkelig som det høres ut, dette er jeg faktisk også enig i: Sitat If HomeSeer decide to focus more on the initial out-of-the-box experience, perhaps by developing some simple Wizard based interfaces, then it's possible that HomeSeer could be on a more even footing with the likes of Devolo and Vera. We'd then have no hesitation in recommending HomeSeer to ALL customers! Jeg har tenkt at i løpet av ferien skal jeg skrive en relativt langtekkelig og omfattende guide om hvordan komme i gang med HomeSeer, nettopp på grunn av dette problemet. Å starte opp HomeSeer første gang er som å hoppe ut på dypt vann uten å kunne svømme. Man må faktisk lese Quick Start guiden, men i utgangspunktet får man egentlig ingen hint om at den finnes engang. Men når man først er oppe og kjører og man har forstått logikken, er det uten tvil kun fantasien som setter grenser! Siter
Fermate Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 Den 19.06.2016 klokken 0.50, Johs. skrev: Synes denne blogen var rimelig dekkende. Johs. Broken link? Siter
Moskus Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 Den fungerte tidligere i dag, ser ut som om hele bloggen til Vesternet er nede... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.