Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon! 🥇🥈🥉

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Skrevet

Knallbra at du har tatt deg tid til å lage denne! :)

Eg har en bug-report, med forbehold om at eg akkurat har tatt i bruk HomeSeer og din plugin og dermed er litt noob;

Mangler status på en del av "devicene", og får 404-feilmelding i loggen... sei gjerne i fra om eg kan sende deg noko meir info :)

image.thumb.png.562677083ef79c8d2ce7fc086560060d.png

image.png.6c59212ef2947e53ab70550684748683.png

Skrevet
  DLEVY skrev (På 10.11.2017 den 12.37):

Knallbra at du har tatt deg tid til å lage denne! :)

Eg har en bug-report, med forbehold om at eg akkurat har tatt i bruk HomeSeer og din plugin og dermed er litt noob;

Mangler status på en del av "devicene", og får 404-feilmelding i loggen... sei gjerne i fra om eg kan sende deg noko meir info :)

image.thumb.png.562677083ef79c8d2ce7fc086560060d.png

image.png.6c59212ef2947e53ab70550684748683.png

Ekspander  

Hei,

Om du går på config og aktiverer "debug" så får vi inn litt mer info. Send det gjerne på privat melding da den spammer mange detaljer her :)

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Thanks!!! Kanskje dumt spørsmål, men får opp rekkevidde i miles i homeseer og ser ikke noe sted jeg får endret på det, noen tips?

Endret av matvik
Skrevet (endret)
  matvik skrev (På 10.1.2018 den 20.44):

Thanks!!! Kanskje dumt spørsmål, men får opp rekkevidde i miles i homeseer og ser ikke noe sted jeg får endret på det, noen tips?

Ekspander  

Det kommer på neste versjon, kjører test av dette hjemme nå :) Men det er ikke helt ferdig. Det vill oppdateres automagisk ift hva du har satt i bilen :)

image.png.9187ebcd2423e3ac667911a99ad64310.png

Endret av Salvesen
  • 1 måned senere...
Skrevet

Irriterende github-prosjekter som kommer med slikt:

Sitat

You can get the i Remote details from either decompiling the Android App or from intercepting communications between your phone and the BMW server. This is left as an exercise for the reader ☺

Ekspander  

Skrevet

Må le litt av meg selv, har holdt på i mangfoldige timer med curl og batch script på å få Teslaen inn i homeseer så har noen laget ein plugin som ser veldig bra ut ?

Skrevet
  hflatoey skrev (På 20.2.2018 den 12.47):

Må le litt av meg selv, har holdt på i mangfoldige timer med curl og batch script på å få Teslaen inn i homeseer så har noen laget ein plugin som ser veldig bra ut 1f642.png

Ekspander  

Hehe var noe tilsvarende jeg hadde før, python/batch scripts til forskjellige ting. Men ville ha inn mer data så da ble det plugin :)

Skrevet

Hei!

Får denne feilmeldingen, er det noe som jeg må endre på? 

"

feb-25 13:41:19   tesla debug (404) API server has changed, contact the developer of this plugin
feb-25 13:41:19   Error In URLAction GET: The remote server returned an error: (404) Not Found."
Skrevet
  matvik skrev (På 25.2.2018 den 12.44):

Hei!

Får denne feilmeldingen, er det noe som jeg må endre på? 

"

feb-25 13:41:19   tesla debug (404) API server has changed, contact the developer of this plugin
feb-25 13:41:19   Error In URLAction GET: The remote server returned an error: (404) Not Found."
Ekspander  

Hei, har du lagt inn mail og passord under config og trykket på "get token" ? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.